مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قم عنوان کرد؛

اشتغال دو هزار نفر به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در قم

عندلیب گفت:ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) امسال بیش از ۴۰۰ طرح با اشتغال‌زایی برای ۲ هزار نفر را در استان قم حمایت کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،عندلیب مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قم در حاشیه بازدید فرماندار قم از تعدادی از طرح‌های اشتغال‌زایی با بیان اینکه این ستاد امسال در استان قم ۳۵۰ طرح اشتغالزایی پیش بینی کرده بود که با برنامه ریزی و پیگیری‌های انجام شده این تعداد تاکنون به ۴۱۰ طرح افزایش یافته است گفت: تا پایان امسال این تعداد به ۴۵۰ طرح می‌رسد.

عندلیب میزان تسهیلات اعطایی به متقاضیان جهت ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در طرح‌های اعلامی را ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: امسال ۱۶۰ میلیارد ریال برای این طرح‌ها تسهیلات پرداخت و برای دو هزار نفر هم به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

او گفت: عمده طرح‌های اجرایی در این زمینه پرداخت تسهیلات به طرح‌های کشاورزی و دامپروری در روستا‌ها و پوشاک و صنایع دستی در مناطق شهری است.

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همچنین از موافقت این ستاد با اجرای دو هزار طرح مناطق حاشیه شهر قم برای سال آینده خبر داد و افزود: برای این طرح‌ها ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات با اشتغال زایی چهار هزار و ۵۰۰ نفر پیش بینی شده است.

حیدری فرماندار قم هم در حاشیه این بازدید با اشاره به استقبال کارآفرینان و افراد جویای کار از حمایت‌ها و مشاوره‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق شهری و روستایی، عنوان کرد: بسیاری از این طرح‌ها امروز با سرمایه گذاری اندک به درآمدزایی و ایجاد اشتغال رسیده و زمینه گسترش آن فراهم شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.