خسروی: به داد داوری فوتبالمان برسید

کارشناس داوری کشورمان درباره وضعیت داوری کشورمان توضیحاتی داد.

علی خسروی کارشناس داوری کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در رابطه با مسابقات حرف و مشاغل عنوان کرد: امروز پنجمین دوره مسابقات حرف و مشاغل توسط شهرداری تهران و سازمان امور ورزشی شهرداری تهران برگزار شد.

وی در رابطه با داوری‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: زمانی که ما ۱۴۰ داور را بیاوریم و بخواهیم در انتخابات فدراسیون از آن‌ها استفاده کنیم وضع داوری کشورمان خراب می‌شود. من همیشه به داوری کشورمان نمره ۱۵ به بالا می‌دادم، اما به دلیل داوری‌های بد این چند وقت اخیر باید نمره ۱۲ را به داوران لیگ برتری بدهم. خواهش می‌کنم به داد داوری فوتبال ایران برسید.

خسروی در پاسخ به این سوال که با توجه به نزدیک بودن شهر آورد پایتخت فشار روی داوران زیاد شده است و انگار که داور بازنده است، اظهار کرد: از همین الان پرسپولیس به داوری اعتراض دارد. در آن سمت نیز تیم استقلال به داوری معترض است. این مسئله به داوران فشار وارد می‌کند و نتیجه این موضوع مظلومیت تیم‌های داوری خواهد بود.

او ادامه داد: مشکل اینجا است که یک داور معترض نیست و سکوت کرده تا داوری بگیرد. ناظر بازی سکوت کرده است تا نظارت بگیرد. با این کار‌ها سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. اگر قرار باشد همه کاسبانه فکر کنند، به مشکلات بزرگی خواهیم خورد. داور باید بسیار شجاع باشد. از نظر من بهترین گزینه‌های هدایت دربی سید علی و کرمانشاهی هستند. شهرآورد بازی بین ۲ تیم تهرانی است و این بازی را باید یک داور تهرانی سوت بزند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۷ دی ۱۳۹۹
ایشون چقدر حرف میزنه رادیو تلوزیون انگار داور زمین فقط ایشونن