مربی تیم فوتبال نساجی:

داور بازی روح و روان تیم ما را به هم ریخت/ مربیان جوان باید حمایت شوند

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره باخت تیمش برابر تیم پیکان توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا فرزانه، مربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره  شکست تیمش برابر تیم پیکان اظهار کرد: تیم خوبی داریم، اما ایرادمان به داوری است. در نیمه اول یک بر صفر جلو بودیم، اما ۲ پنالتی ۱۰۰ درصد را برای ما نگرفتند. اگر واقعا داور شرایط قضاوت را دارد، فیلم بازی  را ببیند. یک تیم مگر می تواند چند موقعیت در طول بازی داشته باشد.  

او ادامه داد: فاضلی به خوبی با تیم کار می‌کند. ما نفرات جوانی داریم. اگر قرار است که یک تیم ریشه دار مانند نساجی به تیم‌های ریشه دار دیگر بپیوندد که یک بحث دیگر است. به نظرم باید بحث داوری کالبد شکافی شود. در بحث فنی خیلی خوب بودیم و حریف در توپ‌های سوم، اوت دستی و بازی مستقیم کار می‌کرد، اما داور روح و روان ما را به هم ریخت.

مربی نساجی درباره این که مهاجمان این تیم قبل از اشتباهات داوری فرصت‌های زیادی را از دست دادند، گفت: باید به عقب بازگردیم. به هر حال عقب افتادن بازی‌های لیگ به ما ضربه زد. زمانی  تیم نفت مسجد سلیمان را در قائمشهر بردیم؛ قرار بود با پرسپولیس بازی کنیم، اما این بازی عقب افتاد و نمی‌خواهم این شرایط را گردن پرسپولیسی‌ها بیندازم. به هرحال با آن شرایط  به اصفهان رفتیم و نتیجه را واگذار کردیم.

رئیس فدراسیون همین فردا انتخاب شود 

فرزانه بیان کرد: ما هر هفته از داوری‌ها ضرر می‌کنیم. اگر ۲  امتیاز بازی با تراکتور را بدهند، در جدول بالا می‌آییم. گلی هم که مقابل فولاد خوردیم خطا بود، اما همان داور هفته بعد هم قضاوت کرد. عذرخواهی ساده که فایده ندارد. تا چه زمانی  باید فوتبال ما  مسئول نداشته باشد. چه زمانی باید از کمک داور ویدیویی (VAR) استفاده شود؟ تیم‌های خصوصی با این شرایط خیلی ضرر می‌کنند. امیدوارم رئیس فدراسیون همین فردا انتخاب شود و تکلیف فوتبال روشن شود.

او درباره این که حدادیان، مالک باشگاه نساجی پای این باخت‌ها می‌ماند یا خیر،گفت: به هرحال او مالک باشگاه است و مربیان جوان باید حمایت شوند. همان طور که می‌دانید در این فصل تیم را فکری بسته بود و در ادامه فاضلی آمده است. ما ۲ بازی آینده میزبان هستیم و اگر شرایط خوب باشد، می‌توانیم نتیجه بگیریم و بالا بیاییم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار