صدور حکم بازداشت ترامپ از سوی دادگاه عراق

شورای قضایی عراق از صدور حکم بازداشت برای دونالد ترامپ خبر داد.

به گزارش گروه بين الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از السومریه نیوز، شورای عالی قضایی عراق امروز، پنجشنبه اعلام کرد دادگاه تحقیقات الرصافه برای دونالد ترامپ که دوره ریاست وی به پایان رسیده، حکم بازداشت صادر کرده است.

این شورا در بیانیه‌ای اعلام کرد: پس از آنکه قاضی ویژه در دادگاه تحقیقات که مسئولیت تحقیقات در مورد ترور شهید ابومهدی المهندس، معاون رئیس الحشد الشعبی و همراهان او را بر عهده دارد، اظهارات مدعیان و افراد خانواده وی را در صبح روز هفتم ژانویه ۲۰۲۱ ثبت و ضبط کرد و مراحل تحقیقات به پایان رسید، تصمیم گرفت فرمان بازداشتی را در خصوص دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا طبق ماده ۴۰۶ قانون مجازات عراق صادر کند.

او همچنین اعلام کرد انجام تحقیقات در خصوص شناخت عوامل دیگر در اجرای این جنایت چه از سوی عراقی‌ها و یا افراد خارجی ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۱۸ دی ۱۳۹۹
واقعا که، الان بایستی از عراق تشکر کنیم در آخرین روزهای ترامپ ...، بعد از اونور رای ممتنع (موافق!!!) به تحریم ایران. اگه حاج قاسم نبود نه قاضی داشتین و نه دادگاه...
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۱۱ ۱۸ دی ۱۳۹۹
مگه ترامپ و پمپئوی ملعونین جنایتکار تروریست روانپریشها قرار بیان توی عراق زیارت که پلیس عراق بتونه بازداشتشون کنه ؟!!! این مردکهای ملعون رو فقط باید هر کجای دنیا دیدنشون نابودش کنند بندازنشون به زباله دان تاریخ بشریت جهنم اسفل سافلین .
والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
محمدصالح
۱۴:۰۲ ۱۸ دی ۱۳۹۹
انشالله حکم اعدامش هم صادر بشود
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۱۳:۵۶ ۱۸ دی ۱۳۹۹
مرگ بر ترامپ

مرگ بر آمریکا
آخرین اخبار