تشریح برنامه‌های کمیته بانوان کرمان در دهه فجر

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان یکی از برنامه های مهم کمیته بانوان دهه فجر انقلاب اسلامی را برگزاری پویش بچه‌های حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، فاطمه السادات حسینی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان پیرامون جلسه اطلاع رسانی برنامه‌های دهه فجر گفت: هدف از برگزاری این جلسه با چهار رویکرد است و چهار موضوع مهم در دستور کار این جلسه قرار گرفته است.

اوافزود:برنامه‌ها جشن انقلاب اسلامی ایام الله دهه فجر تقارن پیدا کرده است باچهار برنامه دیگر از جمله پانزدهم بهمن ماه میلاد حضرت زهرا (س) و هفته گرامیداشت روز زن و مادر  و همچنین برای اولین بار در کشور کنگره شهدای زن برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان بیان داشت:ما در استان کرمان ۵۹ بانو داریم که شهید شده اند ، ۲۴ بانوی جانباز و ایثارگر و دو بانوی آزاده از افتخارات استان هستند.

اوافزود: پویش بچه‌های حاج قاسم سلیمانی در قالب مکتب حاج قاسم در استان کرمان رقم می خورد که کمیته بانوان و خانواده آن را از سیزدهم دی اجرایی کرده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان ، اجرای برنامه‌های بلند مدت، کوتاه مدت و میان مدت در زمینه فرهنگی، اجتماعی، کارآفرینی، سلامت و بهداشت را از دیگر برنامه های کمیته بانوان عنوان کرد.

حسینی تصریح کرد:در ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی برنامه‌های متعددی برگزار شد که یکی از این برنامه ها اهدای ۴۰ واحد مسکونی به زنان سرپرست خانوار ،زوج‌های جوان سادات، طلاب و دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد بوده است.

انجم شعاع، رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت:باید در ایام الله دهه فجر برنامه‌های شاد و تاثیرگذار در جنبه‌های مختلف اجرا کنیم.

اوافزود: سه عامل باعث پیروزی انقلاب شد حضور حماسی و انقلابی مردم، رهبری حضرت امام (ره) و اعتقادات مذهبی و دینی مردم به رغم همه مشکلات، تحریم ها، سختی‌ها وجنگ تحمیلی انقلاب ادامه پیدا کرد و تداوم داشته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه با توجه به شیوع کرونا بسیاری از برنامه ها به صورت مجازی برگزار می شود ،بیان داشت:حضور مردم درسختی‌ها و مشکلات  است که از نظام و انقلاب  اسلامی دفاع می‌کند و مسئولان باید سعی کنند مشکلات مردم را حل کنند زیرا مردم ما اگر انقلاب کردند به خاطر بی‌عدالتی بوده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار