در مراسم CES 2021 رخ داد؛

محصولات جدید شرکت Razer معرفی شدند

شرکت ریزر در کنفرانس خود در مراسم CES 2021 از ماسک و محصولات هوشمند جدید خود پرده برداشت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  شرکت Razer در نمایشگاه CES امسال از دو محصول جالب و متفاوت خود رونمایی کرد که قبلا مشابه آن‌ها را عرضه نکرده است. این دو محصول تحت عنوان محل قرار دادن گوشی کنار لپ‌تاپ و لپ تاپ سه صفحه‌ای معرفی شده بودند. این شرکت اذعان دارد که پروژه‌های جدید و خارق العاده آن‌ها در حد طراحی اولیه و ابتدایی هستند، اما با دیدن تصاویر آن‌ها و جنبه‌های کاربردیشان متوجه خواهیم شد که چقدر می‌توانند جالب و کاربردی باشند. همه این نکات برای معرفی محصولات جدید شرکت Razer بود که در نمایشگاه سالانه CES 2021 از آن‌ها پرده برداری شده بود. دو محصول جدید شرکت Razer است که بسیار مورد توجه قرار گرفتند به شرح زیر هستند. محصول اول Project Hazel نام دارد که یک ماسک هوشمند ساخته شده برای دوران بیماری کرونا است و دیگری Project Brooklyn است که یک صندلی گیمری با صفحه نمایش ۶۰ اینچی OLED جمع شدنی است.


بیشتر بخوانید


معرفی ماسک Razer تحت عنوان Project Hazel

ماسک Razer تحت عنوان Project Hazel است که احتمال تولید انبود دارد. این ماسک‌ها به وسیله پلاستیک‌های تزریق شده با تکنولوژی ساخته شده‌اند. این ماسک شفاف صورت افراد را شبیه به یک نینجا سایبورگ می‌کند. در داخل این ماسک چراغ های RGB تعبیه شده است. جلوی این ماسک شفاف است و دهان فرد استفاده کننده دیده می‌شود. داخل آن یک میکروفون و بلندگوی داخلی وجود دارد که می‌تواند صدای فرد را تقویت کند. این ماسک همچنین می‌تواند با تهویه هوا که به اندازه ماسک پزشکی N95 موثر است، افراد را در برابر ویروس کرونا محافظت کند. فیلتر آن به گونه‌ای است که می‌تواند ۹۵ درصد از ذرات معلق در هوا را بگیرد و از تهویه‌های قابل شارژ دیسک استفاده می‌کند که می‌توانند با اشعه UV جعبه شارژ آن تمیز کرد.  

معرفی محصولات جدید شرکت Razer در نمایشگاه سالانه CES + تصاویر

به نظر می‌رسد Project Hazel از بسیاری جهات یک ماسک ایده آل است. این ماسک CO2 را خارج کرده و هوای تازه وارد می‌کند. دارای جداره‌های بسیاری محکمی است که امکان نفوذ هوا را نمی‌دهد. این ماسک دارای بندهای قابل تنظیم است و برای افراد عینکی که از مسئله بخار گرفتن عینک هنگام استفاده از ماسک در فصل سرما جلوگیری می‌کند. به نظر می‌رسد که این ماسک محصولی است که می‌تواند در قفسه فروشگاه‌ها دیده شود. فناوری این ماسک چیز جدیدی نیست و فقط Razer باید یک پوشش راحت را برای مشتریان فراهم کند.

معرفی محصولات جدید شرکت Razer در نمایشگاه سالانه CES + تصاویر

معرفی صندلی Razer تحت عنوان Project Brooklyn

معرفی محصولات جدید شرکت Razer در نمایشگاه سالانه CES + تصاویر

شرکت Razer در ماه اکتبر ساخت اولین صندلی خود را آغاز کرد. این شرکت تمام تلاش خود را کرد تا یک صندلی طراحی کند که بتواند تمام نیازهای یک گیمر را برطرف کند. جالب‌ترین عنصر به کار رفته در این صندلی صفحه نمایش ۶۰ اینچی خمیده OLED آن است که مانند یک جفت بال به پشت صندلی تا می‌شوند. این صفحه نمایش OLED خمیده بسیار جالب به نظر می‌رسد، اما کمی با واقعیت موجود فرق دارد و به نظر می‌رسد کمی زمان می‌برد تا بتوان چنین صفحه نمایشگری برای این صندلی تولید کرد. تلویزیون OLED نورد ال جی به همین شکل است اما هزینه آن ۸۷ هزار  دلار است که برای  این صندلی کمی گران به نظر می‌رسد. صندلی Project Brooklyn همچنین دارای نورپردازی LED، بازخورد لمسی در کل قاب صندلی و زیربغل‌های مدولار است که می‌تواند به یک میز کامل برای بازی‌های رایانه تبدیل شود.

معرفی محصولات جدید شرکت Razer در نمایشگاه سالانه CES + تصاویر

شرکت Razer اعلام کرد که پروژه Brooklyn در واقع یک پروژه الهام بخش است که می‌توان با استفاده از ایده‌های موجود برای تولید یک مدل مدل واقعی از آن تلاش کرد.  شرکت Razer به توسعه این صندلی بازی ادامه خواهد داد و آزمایشاتی را با بهترین گیمرها و تاثیرگذاران در صنعت بازی انجام می‌دهد تا امکان سنجی درستی از این صندلی به عمل آورد. در پروژه بروکلین ایده‌هایی در مورد چگونگی بهبود مکانیک کاربر در نظر گرفته شده‌است و طراحی آن برای ارائه یک تجربه گیم‌پلی جذاب‌ است.

معرفی محصولات جدید شرکت Razer در نمایشگاه سالانه CES + تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار