پایان قدرت نمایی در فضای مجازی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان از شناسایی و دستگیری فردی که با تشویش اذهان عمومی و در دست داشتن سلاح گرم اقدام به قدرت نمایی در فضای مجازی می‌کرد، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، کوروش احمد یوسفی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: درپی رصد و پایش فضای مجازی از سوی کارشناسان مرکز اطلاعات فضای مجازی پلیس امنیت عمومی، مشخص شد فردی در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویری با موضوع قدرت نمایی با سلاح گرم، اشاعه فرهنگ غرب و تشویش اذهان عمومی کرده است که به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

او افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده در این خصوص تحقیقات ویژه و گسترده‌ای را انجام و در نهایت این فرد را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر کرد.

احمدیوسفی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در این عملیات تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اصلی پلیس رصد تحرکات اراذل و اوباش در فضای مجازی است که عمدتاً این افراد با انتشار تصاویر و فیلم‌هایی از اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت نمایی، جلب توجه و اعلام وجود می‌کنند، که پلیس با پایش و رصد مستمر این اقدامات اجازه عرض اندام به آن‌ها نمی‌دهد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار