پورابراهیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

۲۰ میلیون نفر، سهام عدالت دریافت نکرده‌اند

رئیس کمیسیون اقتصادی گفت: سهام عدالت باید به تمامی جاماندگان داده شود،۲۰ میلیون نفر این سهام را دریافت نکرده‌اند.

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار  مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، در مورد آخرین وضعیت  طرح جاماندگان سهام عدالت گفت: یک میلیون و دویست هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد و دو میلیون و سیصد هزار نفر هم تحت پوشش بهزیستی هستند، در حالی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند.

وی افزود: سه و نیم میلیون نفر فاقد سهام عدالت هستند که باید به این تعداد، کارگرانی که هنوز سهام عدالت دریافت نکردند هم اضافه کنیم.

پور ابراهیمی ادامه داد: تعداد کسانی که کم درآمد هستند و طبق قانون باید سهام عدالت دریافت کنند به بیست میلیون نفر می‌رسد.

وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس پس از بررسی و جلسات مختلف به این جمع بندی رسیدند که سهام عدالت باید به تمامی جاماندگان تخصیص داده شود، تصریح کرد: از ابتدای تشکیل کمیسیون اقتصادی در مجلس یازدهم طرحی را برای جاماندگان سهام عدالت تهیه کردیم که این طرح در دستور کار مجلس است و امیدواریم هیئت رئیسه اجازه دهد تا این طرح سریع‌تر عملیاتی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۲۵ دی ۱۳۹۹
زمانی که کارگر بودم و تحت پوشش تامین اجتماعی به ما تعلق نگرفت و حالا هم 7 ساله که بازنشسته شدم .امیدوارم تو این نوبت شامل ماهم بشه
آخرین اخبار