درجاتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بستن ورودی ارتفاعات در شرایط جوی نامساعد ممکن نیست

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: نمی توان در شرایط جوی نامساعد کوهستان شمیرانات را به طور کامل بست.

منصور درجاتی مدیر کل مدیریت بحران استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: اقدامی که بعد از حادثه جان باختن تعدادی از کوهنوردان در ارتفاعات شمال تهران انجام دادیم این است که دامنه انتشار خبر مبنی بر اعلام خطر را وسیع تر و سریع تر کردیم.

وی ادامه داد: در شرایط جوی نامساعد کوهستان شمیرانات را نمی‌توان به طور کامل بست، چون مبادی ورودی رسمی آن ۲۸ مسیر است، ولی بی نهایت مبادی غیر رسمی وجود دارد که خیلی از افراد از آن‌ها عبور می‌کنند.

درجاتی افزود: بهتر است کوهنوردان به پیش بینی هواشناسی و توصیه هایی که ستاد بحران، هلال احمر، پلیس کوهستان و آتش نشانی دارند، توجه کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بیان کرد: به دلیل اینکه هنوز اینورژن و وارونگی هوا وجود دارد فعلا اعلام خطر و هشداری نیست، ولی به محض تغییر شرایط اطلاعیه و اخبار را منعکس خواهیم کرد.

وی گفت: بنده به عنوان یک شهروند و مسئول توصیه ام به شهروندان این است که، به محض تغییر هوا، گرما و سرما و همچنین بارش و کولاک و یا مه گرفتگی به ابلاغیه ها و هشدارها توجه کنند و دوم به تمهیدات و اقداماتی که در این خصوص اعلام می کنیم حتما عمل کنند چون به سلامتی خودشان کمک می کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۷ ۲۷ دی ۱۳۹۹
يك عده مگر به هشدارها توجه ميكنند ؟. اين همه ميگن تو شرايط كرونا مسافرت نباشه ايا اهميتي اصلا داده ميشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۲۶ دی ۱۳۹۹
نميخواد ببندين چند تا بنر بزنين
آخرین اخبار