۱۵۰ پروژه سرمایه گذاری در بخش گردشگری اردبیل فعال است

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: در حال حاضر بیش از ۱۵۰ پروژه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان فعال است و برای پساکرونا آماده می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اردبیل گفت: با شیوع ویروس کرونا بیشترین بخشی که از شرایط موجود متضرر شد، صنعت گردشگری بود چرا که سبب تعطیلی فعالیت‌ها در این بخش شده و با توجه به تاثیر آن بر سایر حوزه‌ها و اصناف، اهمیت این صنعت بر همگان بیش از گذشته نمایان شد.

او با اشاره به فعال بودن طرح‌های زیرساختی گردشگری در سطح استان بیان کرد: با وجود تعطیلی سفر‌ها و فعالیت‌های این حوزه، اما طرح‌های زیرساختی و سرمایه‌گذاری گردشگری تعطیل نشده است به طوری که در حال حاضر بیش از ۱۵۰ پروژه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان فعال است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: با توجه به فعال بودن طرح‌های سرمایه‌گذاری و پیش‌بینی برای بهره‌برداری از بخش اعظمی از این پروژه‌ها، استان اردبیل با قدرت برای پساکرونا آماده می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار