شرط شرکت در رای‌گیری مجمع عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای معلوم شد

نحوه صحیح معرفی نماینده برای شرکت در مجمع عمومی و حضور در انتخابات هیات‏‌مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه‌‏ای استان تهران از طریق پورتال، در این خبر بیان شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از آنجا که مجمع عمومی عادی به طور فوق‌­العاده نوبت دوم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ به دلیل شرایط ناشی از شیوع کووید-۱۹ به شکل غیرحضوری و از طریق سامانه برخط برگزار می‌‏شود، نیاز است که اعضای دارای حق رای در شاخه شرکت‌­ها با مراجعه به پورتال سازمان، نسبت به معرفی نماینده خود برای شرکت در مجمع و انتخابات، تا ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ اقدام کنند.

حسب اساسنامه، نماینده معرفی شده باید مدیرعامل یا یکی از اعضای هیات­‌مدیره شرکت باشد. برای معرفی نماینده لازم است اعضاء با مراجعه به پورتال سازمان و ورود به حساب کاربری خود، گزینه «نماینده جهت حضور در مجمع» را انتخاب و ضمن درج مشخصات نماینده شامل: نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره تلفن همراه، روزنامه رسمی که موید مدیرعامل یا عضو هیات‌­مدیره بودن نماینده معرفی شده شرکت است را به همراه معرفی­‌نامه با مضمون «معرفی نماینده برای شرکت در مجمع عمومی و حضور در انتخابات هیات‏‌مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه‌‏ای استان تهران»، بارگذاری کنند.

شایان ذکر است در صورت عدم معرفی نماینده در مهلت تعیین شده، نمایندگان معرفی شده برای مجمع عمومی عادی نوبت دوم مورخ ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ می­‌توانند (به شرط معتبر بودن مجوز فعالیت) در مجمع عمومی عادی به طور فوق­‌العاده نوبت دوم در روز پنج­‌شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ نیز شرکت کنند.

یادآور می­‌شود جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق­‌العاده نوبت دوم سازمان از ساعت ۹:۰۰ صبح روز پنج­‌شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۲ به صورت مجازی/آنلاین در نشانی online.tehrannsr.org/asm۹۹ و رای­‌گیری موارد مطرح شده در مجمع (به‌طور هم‌­زمان) در نشانی vote.tehrannsr.org برگزار خواهد شد.

تطابق کد ملی و شماره تلفن همراه براساس سامانه شاهکار، شرط شرکت در رای‌گیری مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده نوبت دوم سازمان است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.