پزشک فوق تخصص ریه بیماران گناوه‌ای را رایگان درمان کرد

با توجه به نبود پزشک متخصص ریه در گناوه، به دعوت امام جمعه،یک پزشک فوق تخصص با حضور در این شهر بیماران را مداوا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، با توجه به نیاز شهرستان گناوه به متخصص ریه و نبود پزشک متخصص در این رشته، به دعوت امام جمعه این شهر، یک پزشک فوق تخصص از استان قم برای مداوای بیماران ریوی در گناوه حضور یافت و به مدت سه روز به صورت رایگان به مداوای بیماران پرداخت.

حجت الاسلام عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه در این باره گفت: در ادامه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و با توجه به نیاز شهرستان گناوه به متخصص ریه با هماهنگی صورت گرفته با پزشکان متخصص خارج از استان از دکتر مجید مظفری فوق تخصص ریه از استان قم دعوت شد و او نیز دعوت ما را پذیرفت و به مدت سه روز به صورت رایگان بیماران ریوی را مداوا کرد.


بیشتر بخوانید


او افزود: این طرح برای دومین بار است که در گناوه  اجرا می‌شود و در مرحله قبلی نیز حضور پزشک فوق تخصص ریه به صورت رایگان بوده و با توجه به نیاز این روز‌های شهرستان گناوه این کار انجام گرفته است.

امام جمعه گناوه ادامه داد: این پزشک روزانه بین ۸۰ تا ۸۵ بیمار دارای مشکلات ریوی و همچنین کرونایی را مداوا کرده است.

رکنی حسینی عنوان کرد: این پزشک و استاد دانشگاه یک دوره کلاس آموزشی نیز برای ارتقاء سطح آگاهی پزشکان و کارکنان درمان بیمارستان گناوه برگزار کرده است.

او همچنین به این نکته اشاره کرد که از موقع پیدایش کرونا تا کنون کمک‌های معیشتی زیادی به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در گناوه به اجرا  شده است و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.