معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت:۲ هزار و ۷۰۰ کیلومتر از محور‌های شریانی استان کرمان با اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال خط کشی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،احسان عراقی زاده، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: به منظور افزایش ایمنی محور‌ها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه و راهنمایی رانندگان بخصوص در شب هنگام با دید محدود، بارندگی، تفکیک باند‌های رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات اجرای خط کشی را در سطح محور‌های این استان در دستور کار خود قرار داد.

او افزود: به همین منظور اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان طی امسال تاکنون بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ کیلومتر از محور‌های شریانی اصلی، فرعی و روستایی را با اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور خط کشی شده است.

عراقی زاده اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون اجرای عملیات خط کشی در محور‌های کرمان، رفسنجان، سیرجان، شیراز، سیرجان، بندرعباس، انار، یزد، کرمان، بم، کرمان، زرند، راور، مشهد، سیرجان، بافت، سیرجان، شهربابک، فهرج به زاهدان، زرند، سیریز، کرمان، بهرامجرد، جاده کوهپایه، کمربندی جنوبی، کمربندی امام رضا(ع) استان کرمان به اجرا درآمده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان تصریح کرد: علائم و تابلو‌های ترافیکی به منظور کنترل و هدایت ترافیک و افزایش ایمنی محور‌های مواصلاتی بکار می‌رود که یکی از انواع علائم مورداستفاده در راهها، خط کشی مسیر راه است.

عراقی زاده طول کل انواع راه‌های استان کرمان را ۱۸ هزار و ۲۰۶ کیلومتر عنوان کرد و گفت: از این مجموع ۹ هزار و ۲۶۸ کیلومتر راه‌های آسفالته، ۸ هزار و ۹۳۸ کیلومتر راه‌های خاکی، ۲ هزار و ۸۲۳ کیلومتر راه‌های شریانی، یکهزار و ۷۲۳ کیلومتر بزرگراه و ۵۶ کیلومتر آزادراه است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: حمل و نقل ، خط کشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.