سیدعباسی: استفاده از VAR در لیگ برتر از نان شب واجب‌تر است/ رحمتی برای حفظ فرم بدنی خود تمرین می‌کند

معاون اجرایی باشگاه شهر خودرو درباره عملکرد این تیم مشهدی در لیگ برتر فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

داود سید عباسی معاون اجرایی باشگاه شهر خودرو در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد این تیم مشهدی اظهار کرد: شاکله اصلی تیم شهر خودرو از بازیکنان جوان تشکیل شده است. آن‌ها نیاز به زمان دارند تا به هماهنگی بیشتر دست یابند.  به طور حتم هر چه از بازی‌ها بگذرد تیم ما به شرایط ایده آل تر می رسد.   

او افزود: به نظرم استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) در بازی‌های لیگ برتر فوتبال  از نان شب واجب‌تر است و  باعث می‌شود که داوران از  حاشیه‌ها و هجمه‌های وارد شده دور شوند. اکثر تیم‌ها به داوری اعتراض دارند. با ورود VAR  به لیگ برتر فوتبال وضعیت بهتر می‌شود.

سید عباسی: استفاده از VAR در لیگ برتر از نان شب واجب‌تر است/ رحمتی برای حفظ فرم بدنی اش تمرین می‌کند

داور بازی با نساجی می توانست بهتر قضاوت کند

سید عباسی درباره اظهارات رحمتی مبنی بر اینکه داور بازی شهر خودرو و نساجی کارت‌های زرد زیادی داد، گفت: من بحث فنی نمی‌کنم، اما به نظرم اکرمی می‌توانست با مدیریت بهتر قضاوت کند. البته جای داور نیستم و شاید اخطار‌ها به حق  داده شده است. اکثر کارت‌های زرد را  مربیان ما روی نیمکت دریافت کردند. به هر حال اشتباهات داوری اجتناب ناپذیر است، اما باید تعامل باشد تا  اشتباهات و اعتراض‌ها به داوری کمتر شود.  

سید عباسی درباره عذرخواهی زاهدی فر از باشگاه پرسپولیس گفت: خوب است که داوران  اشتباهات خود را می‌پذیرند و معذرت خواهی می‌کنند، اما این شائبه وجود دارد که چرا این اتفاق در فوتبال کشورمان رخ نمی‌دهد. البته من به این موضوع ورود نمی‌کنم و صحبتی در این باره ندارم.  

از دانش سامره در کادر فنی استفاده می کنیم 

معاون اجرایی باشگاه شهر خودرو درباره حضور فاضلی در این تیم مشهدی  و احتمال جدایی سامره گفت:  به هر حال کادر فنی تشخیص داد که فاضلی به جمع مربیان اضافه شود. ما با فاضلی به توافق رسیدیم و او از امروز کار خود را در تیم ما شروع می‌کند. سامره در کنار رحمتی حضور دارد و از دانش او در کادر فنی استفاده می‌کنیم.

او درباره اینکه رحمتی قرار است درون دروازه قرار بگیرد، بیان کرد:  همان طور که رحمتی روز گذشته گفت قرار است او برای حفظ فرم بدنی خود تمرین کند. اگر قرار باشد درون دروازه قرار بگیرد به طور حتم باشگاه را در جریان این موضوع می گذارد. ما ۲ دروازه بان خوب داریم و آن‌ها از تجربیات رحمتی استفاده می‌کنند.  

رحمتی تجربیات خود را در اختیار جوانان قرار می دهد 

سید عباسی درباره عملکرد مهدی رحمتی گفت:  اعتماد به جوانان در سوابق باشگاه شهر خودرو وجود دارد و  این باشگاه سعی می‌کند که  اداره تیم خود را در اختیار مربیان جوان قرار بدهد. امسال  هم  مهدی رحمتی به عنوان سرمربی تیم شهر خودرو انتخاب شد. رحمتی تجربیات خود در تیم ملی فوتبال   را به بازیکنان جوان انتقال می دهد.  

معاون اجرایی باشگاه شهر خودرو درباره اهداف این باشگاه گفت: ما قصد داریم با ارائه بازی‌های هیجان انگیز رتبه خوبی در لیگ برتر فوتبال کسب کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار