۵۲۶ روستای کردستان اینترنت پرسرعت دارند

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت:در حال حاضر ۵۲۶ روستای کردستان تحت پوشش اینترنت پرسرعت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه وضعیت موجود در جامعه، نیاز مشتریان به اینترنت را بیش از پیش افزایش داده است، اظهار کرد: استفاده از این سرویس مخابراتی موجب دسترسی آسان به فضای مجازی، رونق بخشیدن به کسب و کار‌های اینترنتی، امکان تحصیل بر بستر آنلاین است.

او افزود: در همین راستا مخابرات منطقه با نصب و راه‌اندازی تجهیزات لازم امکان بهره‌مندی مشتریان را در ۲۴ روستای دیگر استان از خدمات مخابرات فراهم ساخته است.

حکمت با اشاره به تشریح اقدامات فنی لازم و ضروری و همچنین سرمایه‌گذاری صورت گرفته برای اجرای دقیق پروژه‌های تعریف شده با هدف استفاده مشتریان از اینترنت با کیفیت اظهارداشت: این اقدام رضایتمندی مشتریان نسبت به مطالبات ارتباطی و مخابراتی آن‌ها را به دنبال داشته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، روستا‌های گماره لنگ‌اندر، پیاوین، کانی پری، قلعه گاه گودرز، تقی آباد، سیاناو، ویسیان، بالوانه خالدی، سرینه دول، سرپیر را از جمله روستا‌هایی اعلام کرد که جدیدا به اینترنت پرسرعت مخابرات مجهز شده‌اند.

حکمت روستا‌های بیدرشان، پلیاندر، عنبریزان، تازه آباد قلعه جوق، زلی، دره وزان دیواندره، پیرعمران، بناوچان، شهینان، شیروانه، کوئیک، آساوله، کوچک علیا و میک را از دیگر روستا‌هایی دانست که طی ماه سال‌جاری به اینترنت پرسرعت مخابرات متصل شدند.

او با اشاره به استراتژی و برنامه‌های تدوین شده همسو با شرکت مخابرات ایران به ارتقاء و افزایش خدمات و محصولات مخابراتی در روستا‌های استان اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: تحقق شاخص‌های معیار، علاوه بر رضایت مشتریان و رعایت اصل مشتری‌مداری موجب توسعه و رشد همه جانبه استان خواهد شد که این مهم همواره با تلاش و همراهی همکاران دلسوز منطقه به منصه ظهور درآمده است.

حکمت یادآور شد: هم‌اکنون تعداد ۵۲۶ روستای استان تحت پوشش خدمات و سرویس‌های متنوع اینترنت پرسرعت مخابرات هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اعلام کرد: در حال حاضر تعداد ۲۹ هزار و ۷۹۰ پورت ADSL منصوبه در روستا‌ها وجود دارد که ۲۸ هزار و ۶۷ پورت آن به متقاضیان واگذار شده است.

حکمت اضافه کرد: یک‌هزار و ۵۰۲ روستای استان دارای ارتباط مخابراتی و تلفن خانگی هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.