۱۱ شهید در پی حمله تروریستی عناصر داعش به استان صلاح الدین

برخی منابع عراقی از وقوع حمله تروریستی عناصر داعش در استان صلاح الدین و شهادت ۱۱ نفر از نیرو‌های الحشد الشعبی خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبگاه عراقی المعلومه، در پی حمله تروریستی عناصر داعش به نیرو‌های الحشد الشعبی مستقر در منطقه العیث واقع در شرق تکریت استان صلاح الدین عراق، ۱۱ نیروی الحشد الشعبی به شهادت رسیدند و ۸ نفر نیز زخمی شدند.

برخی منابع عراقی از نبرد سنگین نیرو‌های الحشد الشعبی با عناصر تروریستی داعش در استان صلاح الدین خبر دادند.

شهادت فرمانده تیپ ۲۲ الحشدالشعبی

ابو علیاء الحسیناوی یکی از فرماندهان تیپ ۲۲ الحشدالشعبی طی این حمله عناصر تروریستی داعش، به شهادت رسید.

براین اساس، هجده نفر از تروریست‌های داعشی نیز طی این حمله به هلاکت رسیدند.

چندی پیش نیز گروه تروریستی داعش با اجرای چند عملیات انتحاری در بغداد، سبب کشته و زخمی شدن ده‌ها تن در این شهر شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: الحشد الشعبی ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Czechia
reza
۱۱:۲۷ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
از رضا خش چش ::همان دارودسته ای که داعش و القاعده را ایجاد و آموزش و مسلح و همراه عضوگیری از72ملت اعزام به منطقه خاورمیانه و غرب آسیا کردند یعنی: باراک اوباما و هیلاری کلینتون خبیث و این توسط رئیس جمهورترامپ اذعان رسانه ای گسترده شد و تمام غول های شبکه های ماهواره ای این اعتراف را با زبان ترامپ پخش کردند دوباره با آمدن جوبایدن که از اعضای قدیمی دارودسته باراک اوباما و هیلاری کلینتون است باید نتیجه گرفت که داعش و القاعده دوباره جانی تازه خواهند گرفت مگر اینکه نیروهای ارتش سنتکام آمریکا که همیشه پشتیبانی لجستیک و هلی برن داعش و القاعده را برعهده دارند از منطقه خارج شوند و پایگاه های بزرگ و کوچکی که توسط آمریکا در خاک های اشغالی منطقه ایجاد شده برچیده شوند و این ارتش و نیروهای جنگاور نیابتی آن(داعش والقاعده)برای همیشه منطقه را ترک کنند فقط و فقط در اینصورت است که منطقه روی آرامش و امنیت را خواهد دید.......
Netherlands
انسان
۰۸:۰۳ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
این ماشین جنگی تکفیری را که کوک و برنامه ریزی شده برای ریختن خون بی گناهان در راستای امیال و اهداف ظالمان ومستکبران باید از مرکز کنترل از کار انداخت ومعادله "بزن و در رو تمام شده است "را ایجاد کرد. گر چه این کار زودتر از اینه می بایست انجام می شداماموثرترین گزینه بازدارندگی است.
آخرین اخبار