پوشش بیشتر بیمه برای عشایر دزفول

رئیس اداره امور عشایر دزفول گفت: با هدف پوشش بیشتر بیمه، ارائه خدمات بیمه‌ای به عشایر مناطق سخت گذر این شهرستان تسهیل شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن پورفرخی رئیس اداره امور عشایر دزفول گفت: با توجه به ضرورت و اهمیت بیمه اجتماعی و دام عشایر، تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان امورعشایر و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور منعقد شد.

او بیان داشت: این تفاهم نامه با هدف پوشش بیشتر بیمه گذاران جامعه عشایری دزفول از سوی شرکت تعاونی عشایری شهید رجایی امضا شده و این شرکت آماده همکاری در خصوص بیمه اجتماعی بازنشستگی و دام عشایر است و اخذ این کارگزاری در شهرستان سبب تسهیل خدمات بیمه‌ای می‌شود.

پورفرخی افزود: در هر بیمه نامه حداکثر تا تلفات دامی ۱۰ راس و هر بار سه راس دام با بررسی و تایید اداره امور عشایر شهرستان در روند ارزیابی خسارت وارده و پرداخت غرامت بلامانع شد و جامعه عشایری برای داشتن بیمه بازنشستگی و پرداخت کمترین وجه به مبلغ ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال برای یکسال می‌توانند زیرپوشش بیمه بازنشستگی قرار بگیرند.

رئیس اداره امور عشایر دزفول ادامه داد: جامعه سوم اجتماعی شهرستان می‌توانند به اداره امورعشایر دزفول مراجعه و از مزایای بیمه‌های عشایری بهره‌مند شوند و لازم است جامعه عشایری به علت زحمات بسیار زیاد و طاقت فرسای خود نسبت به پوشش بیمه‌ای به ویژه بیمه بازنشستگی توجه بیشتری داشته باشند.

این مقام مسئول تصریح کرد: ارائه بیمه‌های اجتماعی از سوی صندوق‌های بیمه اجتماعی سبب بهبود سطح زندگی آینده بیمه گذاران می‌شود از این رو باید از فرصت‌ها استفاده بهینه کرد چراکه بهره‌مندی از آن بهترین و به صرفه‌ترین گزینه بیمه‌ای برای عشایر است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.