سرمربی تیم فوتبال سپاهان:

بازیکنان سپاهان برابر تیم صنعت نفت به بازی برگشتند/ وقت کشی برای تیم‌های بی برنامه است

نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی این تیم برابر صنعت نفت آبادان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محرم نوید کیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی این تیم برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: در ابتدا از حمایت‌های مدیران باشگاه سپاهان تشکر می‌کنم و دلم می‌خواهد مثل سال‌های گذشته از تیم حمایت کنند تا بتوانیم راهمان را بهتر جلو برویم.

او ادامه داد: هواداران خوب تیم صنعت نفت آبادان را قبل از بازی دیدم که خیلی محبت داشتند و تیم ما را هم تشویق کردند و دوست داشتم از آن‌ها تشکر کنم. بهترین موقع بازی و در اوایل بازی گل زدیم و بعد از آن کار دفاعی را خوب انجام دادیم. معتقدم دفاع کردن خودش یک نوع هنر است که برخی تیم‌ها خیلی خوب این کار را انجام می‌دهند و ما هم در نیمه اول خوب دفاع کردیم؛ البته در نیمه دوم گل خوردیم و بعد از گل مساوی موقعیت‌های گل زیادی ایجاد کردیم. برایم مهم است که هیچ تیمی در آبادان مساوی نگرفته بود، اما بازیکنان ما با تمام توان تلاش کردند و بعد از مساوی هم جنگیدند و به بازی برگشتند. جا دارد به بازیکنانم خسته نباشید بگویم.  به هواداران سپاهان هم تبریک می‌گویم.

من وقت کشی را دوست ندارم 

نوید کیا گفت: من درک می‌کنم، چون تیم را دوست دارید و احساساتی هستید. من چنین سبک بازی را دوست ندارم. خلعتبری در نیمه اول ۲ بار مصدوم شد و احساس کردم می‌تواند در نیمه دوم بازی کند، اما دقیقه ۴۸ دست بلند کرد و تعویض شد، چون مشکل داشت.

او در پایان گفت: شایان مصلح هم مشکل دارد و  پزشکان تیم باید وضعیتش را بررسی کنند. من چنین سبک فوتبالی را دوست ندارم و اگر بازیکنانم افتادند، آسیب دیدند. من مخالف چنین سبک‌هایی هستم و به طور حتم چنین بازی که شما می‌گویید از بازیکنانم سر بزند، خودم نفر اولی هستم که جلویشان می‌ایستم. این نوع بازی برای تیم‌هایی است که برنامه ندارند و در واقع فوتبال جهان سومی است که خودتان را بیندازید و این نیمکت با آن نیمکت بحث کند و به طور حتم بازیکنانم با چنین روشی بازی نمی‌کنند. امکان ندارد چنین سبک بازی داشته باشیم که بازیکن خودش را بیندازد و دکتر به زمین بیاید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار