تقابل نمایندگان بانوان کرمان با حریفان و حضور ۶ داور کرمانی در لیگ‌های مختلف

۶ داور از استان کرمان در رقابت‌های جام حذفی فوتبال آقایان کشور و لیگ‌های برتر فوتسال و فوتبال بانوان قضاوت و نظارت می‌کنند.

عرفان امیرخسروی، رئیس کمیته های روابط عمومی و فرهنگی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به دیدار‌های نمایندگان بانوان استان کرمان و داوران قضاوت کننده در این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور روز جمعه ۱۰ بهمن ماه، مس کرمان برابر شهروند ساری صف آرایی می‌کند.

او افزود: اعظم گلزاری در کنار پریا سلیمانی و سیده تابنده زارع این دیدار را سوت می‌زنند و عاطفه نمرودی داور چهارم و لیلا متعمدنیا از کرمان ناظر این بازی است.

امیرخسروی به رویایی رویی دیگر نماینده استان و اولین ابلاغ داور کرمانی برای قضاوت در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور اشاره و تصریح کرد: در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، شهرداری سیرجان روز جمعه ۱۰ بهمن مقابل ملوان بندرانزلی به میدان می‌رود.

او بیان داشت: فاطمه نصیری در کنار حبیبه ربوی و مریم نایب کبیر این دیدار را قضاوت می‌کنند، عاطفه محمدی از کرمان به عنوان داور چهارم است و جمیله کشاورز بر بازی نظارت دارد.

رئیس کمیته‌های روابط عمومی و فرهنگی هیئت فوتبال استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش به قضاوت یک کوبل داوری از استان کرمان در رقابت‌های جام حذفی کشور اشاره کرد و گفت: در چارچوب رقابت‌های جام حذفی کشور، فصل مسابقاتی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ فولاد هرمزگان به مصاف شهرداری بندر انزلی می‌رود که این دیدار از ساعت ۱۴ روز پنجشنبه ۹ بهمن ماه ۹۹ در ورزشگاه خلیج فارس هرمزگان برگزار می‌شود.

امر خسروی با اعلام اینکه یک کوبل داوری از استان کرمان این دیدار را قضاوت می‌کنند، افزود: بدین ترتیب احسان اکبری در کنار امیر نصرالله زاده و حامد احمدی این دیدار را قضاوت می‌کند و علی عرب داور چهارم است.

انتهای پبام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار