بازرس اعزامی معاونت اجتماعی ناجا خبرداد؛

سهم قابل‌توجه برخی محلات در جرائم

بازرس اعزامی معاونت اجتماعی ناجا بابیان اینکه محلات کم برخوردار سهم قابل‌توجهی در وقوع جرائم دارند، گفت: طرح‌های جامعه‌محور حمایت شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ یونس شعبانیان بازرس اعزامی معاونت اجتماعی ناجادر نشست با مدیرکل امور اجتماعی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه محلات کم‌ برخوردار سهم قابل‌توجهی در بروز و وقوع انواع جرایم و آسیب‌های اجتماعی دارند، ابراز داشت: می‌بایست بررسی علمی و دقیق بستر و زمینه‌های بروز این معضلات شناسایی و برای آن راهکارها و راهبردهای لازم اندیشیده شود.

او بابیان اینکه اقدامات صورت گرفته از سوی پلیس و سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها در این محلات خوب اما قطعاً ناکافی است، افزود: معاونت اجتماعی ناجا درواقع طی سنوات اخیر تلاش کرد تا کم‌کاری یا کج کار کردن سایر دستگاه‌ها و ارگان ذی‌ربط را به نحوی جبران کند.

بازرس اعزامی معاونت اجتماعی ناجا بابیان اینکه تقویت حمایت‌ها به‌ویژه پشتیبانی مالی از طرح‌ها و فعالیت‌های جامعه‌محور پلیس می‌تواند دراین‌بین اثربخش باشد، ابراز داشت: برای تحقق پیشگیری اجتماعی می‌بایست هم‌افزایی نیز صورت گیرد تا این طرح‌ها به‌خوبی در این محلات پیاده شوند.

سرهنگ شعبانیان بابیان اینکه اجرای شوراهای معتمد پلیس در این راستا گام خوبی بود، تصریح کرد: اگرچه گاهی ضعف‌هایی  وجود دارد اما نباید فراموش کرد که سامان‌دهی این امور تنها از عهده یک‌نهاد یا سازمان خارج است و می‌بایست همکاری چندجانبه صورت گیرد.

انتهای پیام / گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار