مسئولان تنیسور‌ها را رها کرده اند

تنیسور اسپانیایی به علت قرار گرفتن در قرنطینه از آمادگی جسمانی دور شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پائولا بدوسا، تنیسور اسپانیایی و نفر ۶۷ ام رنکینگ تنیس زنان نخستین تنیسوری بود که تست کرونا او بعد از ورود به استرالیا مثبت اعلام شد و بنا بر قوانین تا پایان ۳۱ ژانویه حق ترک اتاق خود را ندارد و اگر تست او بار دیگر مثبت شود او تا ۵ فوریه حق تمرین نخواهد داشت و از نظر این تنیسور اسپانیایی معتقد است که این زمان برای تمرین کردن بسیار دیر است.

بدوسا در مصاحبه با روزنامه اسپانیایی مارکا اظهار داشت: احساس می‌کنم از سوی مسئولان برگزاری مسابقات رها شده ام، زیرا امکانالت تمرینی که از ۵ روز قبل درخواست کرده ام را در اختیارم قرار نداده اند. به من گفته نشده به کدام نوع ویروس مبتلا شده ام و حتی اطلاعی از مسابقات ندارم.

این تنیسور ۲۳ ساله اظهار داشت: اتاقی که با مربی ام مشترک است اصلا برای یک ورزشکار حرفه‌ای مناسب نیست در حالی که پزشکان به باز کردن پنجره برای ورود هوا توصیه می‌کنند اتاق من هیچ پنجره‌ای ندارد و اندازه آن تنها ۱۵ متر مربع است.

پیشتر گیدو بلا، تنیسور آرژانتینی از تبعیض و اختلاف بین کیفیت اتاق‌ها بین ستارگان و بازیکنان معمولی در هتل محل اقامت بازیکنان انتقاد کرده بود.

بدوسا در پایان گفت:من بخش زیادی از آمادگی جسمانی خود را از دست داده ام و اگر در ۳۱ فوریه بتوانم به تمرینات برگردم تنها یک هفته فرصت دارم تا بدنم را آماده کنم و اگر کار به ۵ فوریه بکشد آمادگی برای رسیدن به مسابقات غیر ممکن است.

تمامی ۷۲ تنیسوری به علت مثبت شدن تست ۳ نفر از پرواز چارتری که آن‌ها را به استرالیا منتقل کرد به مدت ۲ هفته قرنطینه شده اند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: تنیس ، دنیای ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار