بررسی مشکلات ۲۳۵ واحد تولیدی استان کرمان به همت دستگاه قضایی

رئیس کل دادگستری کرمان با اشاره به بررسی و رفع مشکلات ۲۳۵ واحد تولیدی گفت: بر مبنای حمایت‌های انجام شده، مدیران تولید، دستگاه قضایی را پشتیبان خود برای حل مشکلات موجود می‌دانند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان در حاشیه نشست رفع موانع تولید استان در سیرجان گفت: دستگاه قضایی استان کرمان بر مبنای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و ریاست قوه قضاییه در زمینه حمایت از مدیران واحد‌های تولیدی و حل مشکلات بنگاه‌های اقتصادی اقدام می‌کند.

او افزود: دستگاه قضایی در مسیر حمایت از تولید از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و سعی می‌کند که در چارچوب قانون مشکلات آن‌ها را حل کند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان تصریح کرد: دادگستری استان کرمان به دنبال اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی فعالیت‌های مختلفی را انجام داده و در این زمینه طی روز جاری بازدید از مجتمع صنعتی و معدنی گل‌گهر سیرجان انجام و جلساتی با مدیران مربوطه و نیز جلساتی با فعالان اقتصادی این شهرستان برگزار و مسائل و مشکلات چند واحد تولیدی به صورت حضوری و یک واحد تولیدی در ارتباط ویدئو کنفرانسی با تهران بررسی شد.

موحد بیان داشت: در دومین روز از سفر به شهرستان سیرجان نیز دیدار چهره به چهره با مردم و حل مشکلات آن‌ها و نیز بازدید از شعب و محاکم این شهرستان سیرجان انجام خواهد شد.

 به گفته وی در جریان این سفر مشکلات یکی از مراجعه کنندگان متقاضی دیدار با مسئولان قضایی استان که در تهران حضور دارد نیز به صورت ویدئو کنفرانس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.