معافیت مالیاتی سرمایه گذاری در شهرستان کنگاور

فرماندار کنگاور گفت : بر اساس ماده ۳۲ قانون برنامه ششم توسعه هر پنج سال یک بار شهرستان‌هایی با نرخ بیکاری بالا مشمول معافیت مالیاتی برای سرمایه گذاری قرار میگیرند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، الماسی فرماندار کنگاور با اشاره به اینکه براساس قانون معافیت مالیاتی ۱۱ شهرستان‌ استان کرمانشاه در راستای طرح‌های تشویقی دولت مشمول معافیت مالیاتی خواهند شد، گفت : کنگاور در زمره شش شهرستان کمتر توسعه یافته استان از لحاظ شاخص های اقتصادی و همچنین نرخ بیکاری بالا در بین شهرستان های برخوردار از معافیت مالیاتی برای سرمایه گذاری قرار دارد.

او گفت : سرمایه‌گذارانی که جهت سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در این شهرستان اقدام کنند برای یک دوره ۲۰ ساله مشمول معافیت مالیاتی خواهند شد، ضمن اینکه مشوق های فنی و اعتباری نیز از سوی تیم اقتصادی استان برای سرمایه گذاری در این شهرستان اختصاص خواهد یافت.

الماسی افزود : برخی از رسانه ها به اشتباه شهرستان کنگاور را فاقد مشوق مالیاتی برای سرمایه گذاری معرفی کرده بودند که از این رسانه ها انتظار میرود در هنگام انعکاس اخبار دقت و جدیت بیشتری از خود نشان دهند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار