جلالی: نتیجه بازی با ذوب آهن در روند آینده نساجی موثر است/ توقع ما قضاوت بی طرفانه است

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره بازی تیمش برابر تیم ذوب آهن توضیحاتی را بیان کرد.

 

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر  ذوب‌آهن اصفهان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال  اظهار کرد: به نظرم  بازی فردا می‌تواند فرصت خوبی باشد تا ما را از وضعیت سخت و پرفشار وارد شرایط امیدوارکننده برای آینده کند. تلاش می‌کنیم از همان شروع بازی قوی داشته باشیم. امیدوارم تیم ما نتیجه خوبی بگیرد، چون می‌تواند در روند آینده نساجی تأثیرگذار باشد.  

او افزود: محروم نداریم، اما ۵ بازیکن مصدوم هستند و حامد شیری و میلاد کمندانی به بازی فردا  نرسیدند. بازیکنانی مثل ممشلی هم از قبل مصدوم هستند. از بازیکنانم راضی بوده و از نظر روحی خوب هستند و به آن‌ها امیدوار هستم.  

برای تغییر نسل تیم نساجی باید متعهد باشیم 

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره حضور بازیکنان رده پایه در تمرینات این تیم گفت: من ۶، ۷ بازیکن را آوردم و ۲ نفرشان را وارد لیست کردیم.  به طور حتم این روند را ادامه خواهیم داد، اما اینکه در کوتاه مدت از آن‌ها استفاده خواهیم کرد بستگی به کیفیت‌شان خواهد داشت. ما نسبت به اینکه نساجی باید تغییر نسل بدهد، باید متعهد باشیم.

جلالی درباره اینکه نساجی خیلی راحت گل می‌خورد، اظهار کرد: بیشترین اولویت ما در تمرینات کار کردن روی این نقطه ضعف تیم بوده است که بتوانیم بازی را کنترل کنیم و موقعیت ندهیم و علاوه بر اینکه خودمان هم موقعیت‌سازی کنیم. این بازی می‌توانیم به مراتب بهتر از بازی قبل باشیم.

حذف ذوب آهن به ضرر فوتبال ما است 

او درباره فشار‌ها به داوران گفت: اشتباهات داوری همیشه وجود دارد و در همه جا مشاهده می‌شود. من هم می‌دانم ذوب‌آهن تیمی است که به فوتبال مملکت کمک می‌کند. ذوب آهن تیم بزرگ و باسابقه‌ای است و اگر حذف شود به ضرر فوتبال ما است، اما اینکه فضاسازی کنیم و قربانی بسازیم، چنین چیزی پذیرفته نیست. قبول دارم ذوب‌آهن شرایط سختی دارد، اما ما نباید قربانی شویم. توقع ما قضاوت بی‌طرفانه است و چیزی برای خودمان نمی‌خواهیم. ذهنم نسبت به داور فردا راحت است و می‌دانم منصف است.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در پایان درباره هواداران تیمش گفت: من با هواداران نساجی از نزدیک صحبت کردم و حال و وضعیت‌شان را درک می‌کنم. این بازیکنان در حال حاضر نیاز به حمایت و مراقبت دارند تا کم کم از این وضعیت سخت بیرون بیاییم. موضوعی که مدنظرمان است، ترمیم تیم در نیم فصل خواهد بود. بازی‌ها در قائمشهر یک مشکلی دارد، ۱۰ بازیکن مصدوم داریم و این‌ها تبعات چمن مصنوعی است. اگر خواهان یک تیم بزرگ هستید تا در لیگ رقابت کند، قاعده اولش داشتن زمین طبیعی است. به حدادیان هم گفتم چمن مصنوعی تبعات زیادی دارد و فکر نکند موضوعی به سود ما خواهد بود. اینکه در طول فصل این همه آسیب دیده می‌دهیم هدر رفتن سرمایه‌ها است. می‌دانم مسئولان هیئت فوتبال نیت خوبی دارند و به طور حتم اقداماتی انجام می‌دهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار