دختر ۱۰ ساله‌ای که توسط شاه مار قهوه‌ای گزیده شد

دختر ۱۰ ساله استرالیایی از حمله یک شاه مار قهوه‌ای خطرناک جان سالم به در برد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حمله شاه مار قهوه‌ای، دختر ۱۰ ساله استرالیایی را راهی بیمارستان کرد. این دختر ۱۰ ساله پس از گزش توسط این مار سمی خطرناک به بیمارستان منتقل و در بخش ICU بستری شد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی استرالیا این اتفاق ساعت ۱۰ دوشنبه شب در منطقه آلیس اسپرینپگ و زمانی رخ داد که این دختر روی تخت خود خوابیده بود. این دختر توسط یک شاه مار قهوه‌ای یک متری از ناحیه هر دو پا گزیده شد.


بیشتر بخوانید


«رِکس نیندورف»، یک مارگیر محلی در آلیس اسپرینگ پس از حضور در محل این حادثه ضمن شکار این مار گفت که این دختر بسیار خوش شانس بود که این مار فقط دو بار به وی حمله کرد. این مار گیر به دیلی میل استرالیا گفت: «این دختر در خواب بود که مورد حمله مار قرار گرفت، پس از حمله اول او پایش را تکان داد و بار دیگر این مار به وی حمله کرد.»

گزش دختر ۱۰ ساله توسط شاه مار قهوه‌ای

رکس افزود: «این دختر خیلی خوش شانس بود. او دختر شجاعی است. خانواده او فورا با اورژانس تماس گرفتند و او فورا به بیمارستان منتقل شد.» گفتنی است؛ بنا به گزارش رسانه‌های محلی استرالیا با وجود آنکه این دختر دچار حالت تهوع و سرگیجه می‌شود، اما حال او مساعد است. با این حال هنوز زمان دقیق ترخیص وی از بیمارستان مشخص نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها: مار سمی ، مار مرگبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار