عرضه گوشی Oppo Reno5 Marvel Edition در آینده‌ای نزدیک

شرکت اوپو اعلام کرد که گوشی Oppo Reno5 Marvel Edition گواهینامه NBTC را دریافت کرده و آماده عرضه به بازار است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  اوپو گوشی‌های Reno5 4G و 5G را در ماه دسامبر سال گذشته معرفی کرد. سری گوشی های اوپو رینو ۵ سه مدل گوشی Oppo Reno 5، مدل Reno 5 Pro و +Reno 5 Pro را شامل می‌شوند. گفتنی است که هر سه مدل از گوشی‌های Oppo Reno 5 از نسل پنجم ارتباطات، 5G پشتیبانی می‌کنند و به همین خاطر پسوند 5G نیز در انتهای نام آن‌ها قرار می‌گیرد. این شرکت به زودی نسخه ویژه‌ای به نام Reno5 Marvel Edition که توسط NBTC تایلند تایید شده است را معرفی و عرضه می‌کند.


بیشتر بخوانید


مشخصات گوشی Reno5 Marvel Edition

این تنظیم‌کننده تایلندی جزئیات و مشخصات گوشی Reno5 Marvel Edition را توضیح نداده‌ است، اما نشان داد که این تلفن هوشمند از شبکه‌های 5G پشتیبانی نمی‌کند. این لیست همچنین شامل کد مدل Reno5 Marvel Edition است که همان Reno5 4G است و نشان می‌دهد Reno5 Marvel Edition مبتنی بر Reno5 4G است. این بدان معنی است که Oppo Reno5 Marvel Edition به پردازنده Snapdragon 720G SoC مجهز خواهد شد و دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. این تلفن هوشمند باید مانند ColorOS 11 مبتنی بر Android 11 و مانند Reno5 4G راه‌اندازی شود، اما ما انتظار داریم که با تصاویر زمینه و آیکون هایی با موضوع مارول نیز همراه باشد.

احتمال عرضه قریب‌الوقوع نسخه جدید Reno5 پس اعلام دریافت گواهینامه NBTC

سایر مشخصات مورد انتظار Reno5 Marvel Edition شامل یک صفحه نمایش ۶/۴۳ اینچی 90Hz FullHD + AMOLED با خواننده اثر انگشت در زیر، دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی، دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی و باتری ۴۳۱۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۵۰ وات است. هنوز هیچ خبری از شرکت اوپو درباره نسخه Reno5 Marvel منتشر نشده‌ است، اما احتمالا در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن بشنویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار