در بسته حوادث شنبه ۱۸ بهمن ماه ۹۹ بخوانید؛

کشف ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هویزه/ سارقان حرفه‌ای مهمان قانون شدند

حوادث امروز شنبه ۱۸ بهمن ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز شنبه ۱۸ بهمن ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف گازوئیل قاچاق در هویزه

سرهنگ جواد مروانه فرمانده انتظامی هویزه گفت: به منظور مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران کلانتری مرکزی شهرستان هویزه با کار اطلاعاتی یک دستگاه خودروی نیسان، حامل سوخت قاچاق را شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف شده را بالغ بر ۳۰ میلیون ریال برآورد کردند و در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی داده شد.

سارق حرفه‌ای تلفن همراه در اهواز با دستان بسته

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کیف و تلفن همراه در سطح اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پایگاه شرق پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران با انجام کار اطلاعاتی، یک سارق حرفه‌ای سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش مورد استفاده در سرقت‌ها کشف کردند.

او با اشاره به اینکه در این ارتباط ۲ نفر مالخر در شهرستان شادگان شناسایی و با اخذ نیابت قضائی دستگیر شدند، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۴ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد و متهم در بازجویی پلیس به ۳۱ فقره سرقت تلفن همراه و کیف قاپی در اهواز اعتراف کرد، همچنین با توجه به اعترافات متهم بازسازی صحنه انجام و در این ارتباط مالباختگان شناسایی شدند.

کشف محموله ۶۵ تُنی جو قاچاق در اهواز

سرهنگ یداله امیری جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان اظهار داشت: به منظور اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولید داخلی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با کار تخصصی ۲ دستگاه تریلر حامل بار قاچاق را در محور مواصلاتی "اهواز _ اندیمشک" شناسایی و متوقف کردند و در بازرسی از خودرو‌های توقیفی مقدار ۶۰ تُن جو خارجی قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

او با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله‌های کشف شده را بالغ بر ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، ادامه داد: در این رابطه ۲ متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، البته مخلان اقتصادی بدانند نیروی انتظامی با پدیده شوم قاچاق قاطعانه برخورد می‌کند.

دستگیری ۱۶ عامل توزیع موادمخدر و قرض‌های غیرمجاز در اهواز

سرهنگ امین کرمی رئیس پلیس مواد مخدر خوزستان بیان کرد: در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و لزوم برخورد با فروشندگان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با تشکیل اکیپ عملیاتی با کار اطلاعاتی تعداد ۱۶ نفر که در فروش قرص‌های غیر مجاز فعالیت داشتند، را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در اجرای این طرح تعداد ۲ هزار و ۴۰۳ عدد قرص‌های غیر مجاز، ۷۴ آلات و ادوات استعمال موادمخدر و یک دستگاه ترازوی توزین دیجیتال کشف شد، گفت متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو در ماهشهر

سرهنگ فرهاد شاکرمی جانشین انتظامی ماهشهر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به طور ویژه در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت و مأموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی ۲ سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های پلیس به ۱۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، اما از شهروندان می‌خواهیم به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس توجه نموده و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک با سامانه پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

پایان کار سارق حر فه‌ای محتویات داخل خودرو در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح اهواز، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۱ اهواز با کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی هویت یک سارق محتویات داخل خودرو را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در تحقیقات به عمل امده تاکنون ۶ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، تصریح کرد: متهم در بازجویی فنی پلیس به ۸ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان اهواز اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

دستبند پلیس بر دستان سارقان سیم برق و کابل مخابراتی در شوشتر

سرهنگ روح اله بیگدلی فرمانده انتظامی شوشتر با بیان اینکه ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ در سطح حوزه استحفاظی ۲ سارق حرفه‌ای را حین سرقت سیم برق مشاهده کردند و بلافاصله جهت دستگیری آن‌ها وارد عمل شدند، اظهار کرد: سارقان از حضور به موقع گشت خودرویی پلیس متواری شدند، ولی پس از تعقیب و گریز ۲ سارق را دستگیر کردند.

او به کشف یک دستگاه پراید و یک دستگاه موتورسیکلت مورد استفاده در سرقت‌ها و مقادیری سیم برق سرقتی اشاره کرد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سرباز وطن
۲۱:۳۴ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
اینهمه سارق دستگیر می کنید، چرا بازم دزدی میشه؟ روز روشن تو شلوغی کیف و موبایل می دزدن، از دیوار خونه مردم بالا میرن، به امنیت مردم بیشتر اهمیت بدید، البته دست عوامل انتظامی هم درد نکنه خیلی زحمت می کشن