صادرات دستگاه ونتیلاتور ایرانی به ۵۵ کشور جهان

دستگاه ونتیلاتور ایرانی تا به امروز به ۵۵ کشور جهان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، نیاز‌ دستگاه ونتیلاتور یا همان دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران و بیمارستان‌ها  از موارد ضروری در دوران کروناست، زیرا خیلی از کارخانه‌های تولید این دستگاه تعطیل هستند و بعضی از شرکت‌ها هم محصولی برای فروش ندارند.

در دوران کرونا اداره‌ها تعطیل نبوده اند و کارخانجات ایرانی توانستند محصولشان را از حجم تولید سالیانه ۳۰۰ دستگاه ونتیلاتور به ۴ هزار دستگاه با رعایت استانداردهای جهانی افزایش دهند تا مشکلی در این زمینه برای کشورمان به وجود نیاید. کشور‌های صاحب نامی مانند برزیل، آلمان، برزیل و ایتالیا خریدار دستگاه اکسیژن ساز هستند و دستگاه ونتیلاتور ایرانی تا به امروز به ۵۵ کشور صادرات داشته است.

استفاده از کیت‌های تشخیص کرونا و کمبود آن در بازار مراکز درمانی را به شدت با مشکل روبه رو کرده بوده، اما دریافت یک وام به موقع و تلاش شبانه روزی جوانان ایرانی برای تامین آن نتیجه داد و باید دانست که کیفیت محصول ایرانی در مقابل نمونه خارجی برابر است و بعد از آن استفاده از ماسک به عنوان یک نیاز عمومی در مدت زمان محدود به راحتی تامین شد و تولید داروهای کرونایی پیشرفت چشمگیری پیدا کرد، همچنین گفتنی است که ایران تا چند روز آینده چند نمونه از دارو‌های ضد ویروسی در دنیا را وارد بازار می‌کند.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار