استاندار خراسان رضوی:

خراسان رضوی نیازمند اتصال به خط اصلی گاز جنوب کشور است

محمدصادق معتمدیان گفت: به منظور اطمینان از تامین گاز مورد نیاز برای مردم، خراسان رضوی نیازمند اتصال به خط اصلی تامین گاز جنوب کشور است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در محل سالن سردار سلیمانی استانداری برگزار شد، گفت: برای تامین گاز نیازمند آن هستیم تا از خط اصلی جنوب کشور به خطوط گاز متصل شویم. براین اساس مکاتبات این امر را هم انجام داده‌ایم تا از مسیر کرمان، طبس و خط انتقال عسلویه گاز را به استان بیاوریم.
 
او افزود: با توجه به اینکه امسال محدودیت واردات گاز داشتیم با تحقق این اقدام مشکل استان و بخشی از مشکلات تامین انرژی شرق کشور در حوزه گاز حل خواهد شد، از سوی دیگر توسعه مخازن گازی در منطقه خانگیران را در دستور کار قرار داده ایم و پیگیری خواهیم کرد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در سالی که به نام جهش تولید نامگذاری شده است نباید محدودیت و فشار مضاعفی را بر بخش تولید شاهد باشیم لذا از همه ظرفیت‌ها استفاده کردیم تا بتوانیم مشکلات را حل و شرایط را مدیریت کنیم.
 

بیشتر بخوانید


 معتمدیان با تاکید بر اینکه باید زمینه استفاده از سوخت دوم را در واحد‌های تولیدی فراهم کنیم، بیان کرد: لازم است با نگاه پدافند غیرعامل زیرساخت‌های مورد نیاز را ایجاد و بخشی از دغدغه‌های اصلی استان را در حوزه تولید مرتفع کنیم.

او ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم گرامیداشت سالروز ۲۲ بهمن، تصریح کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی، برای اولین بار شاهد رژه خودرویی و موتوری مردم در مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بودیم که حماسه بی‌نظیری از مشارکت مردم استان و حمایت از نظام بود.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار