برند Caviar نسخه ویژه‌ای از Galaxy S21 را روانه بازار می‌کند

شرکت Caviar نسخه‌های ویژه‌ای از سری Galaxy S21 را با قیمت‌های بسیار بالا به بازار عرضه کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Caviar که متعلق به کشور روسیه است، از جمله برند‌های خاص در دنیا است که لوازم الکترونیکی لوکس و گران تولید می‌کند. این شرکت در سال ۲۰۱۱ و با هدف شخصی سازی لوازم مورد استفاده مردم با ساخت اولین سری آیفون 4s طلا شروع به کار کرد.

شرکت Caviar گران‌ترین گوشی هوشمند جهان یعنی آیفون سولاریوس را با بدنه طلای ۷۵۰ عیار و الماسی در بدنه آن تولید کرد. این شرکت محصولات خود را از برای افراد مشهور و به افتخار آن‌ها می‌سازد. شرکت Caviar مجموعه‌ای از ساعت‌های مکانیکی توربیلون، AirPods Pro، قاب گوشی‌های هوشمند و شارژر‌های قابل حمل را نیز به طور منحصر به فرد برای اشخاص شخصی سازی می‌کند.


بیشتر بخوانید


تولید Galaxy S21 طلا توسط Caviar 

در جدیدترین تولید، این شرکت شش دستگاه مختلف Galaxy S21 پوشیده شده از جواهر را طراحی کرده است. در مجموع، قیمت دستگاه‌های جدید از حدود ۵ هزار و پانصد دلار تا ۲۳۰ هزار دلار متغیر است. گرانترین نسخه Golden 21، نسخه ویژه Galaxy S21 Ultra است که این شرکت با قیمت ۷۷ هزار دلار به فروش می‌رساند و دارای یک جعبه روکش دار PVD و یک صفحه پشتی طلایی است.

برند Caviar نسخه ویژه‌ای از Galaxy S21 را روانه بازار می‌کند

این شرکت همچنین نسخه‌ای به نام Golden Ox را به قیمت ۲۰ هزار دلار و با طرح پشتی گاو با طلای ۲۴ عیار  با برش الماس در چشم‌هایش تولید کرده است. شرکت روسی Caviar مدتی است نسخه‌های سفارشی تلفن‌های هوشمند محبوب خود را ارائه می‌دهد، از جمله Apple iPhone 12 Pro Stealth که در طراحی جدید خود از دوربین محروم شده است.

گفتنی است، شرکت کره‌ای، سامسونگ، ژانویه گذشته تلفن‌های S21، S21 + و S21 Ultra را به ترتیب با قیمت ۷۹۹، ۹۹۹ و ۱۰۰۰ دلار روانه بازار کرد.

برند Caviar نسخه ویژه‌ای از Galaxy S21 را روانه بازار می‌کند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار