تولید گوشی ۲۰۲۱ بلک بری باز هم با همان کیبورد قدیمی

بلک بری در حال ساخت گوشی جدید خود با صفحه کلید سخت افزاری کلاسیک و شبکه 5G است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همکاری بین شرکت های BlackBerry و TCL سال گذشته به پایان رسید، اما بعد از چند ماه شرکت OnwardMobility اعلام کرد که تلفن های شرکت BlackBerry را در سال 2021 طراحی خواهد کرد و به فروش خواهد رساند.

به تازگی مدیر عامل این شرکت، پیتر فرانکلین تایید کرد که شرکت او در مسیر انجام این کار است. تشخیص این تلفن ها آسان خواهد بود، آن‌ها از صفحه کلید سخت افزاری BlackBerry برخوردار خواهند بود. با این وجود همه این گوشی‌ها در بخش داخلی مدرن خواهند بود و از شبکه‌ 5G پشتیبانی می‌کنند.

گوشی های 2021 بلک بری در راه بازار

در حال حاضر، شرکت OnwardMobility در حال همکاری با شرکت Foxconn برای ساخت اولین مدل از گوشی 2021 بلک بری است. این دستگاه‌ها در آمریکای شمالی و اروپا عرضه می‌شوند و در آسیا نیز در دسترس خواهند بود. اما هنوز زمان دقیق عرضه این گوشی مشخص نیست.

77

بعد از تجربه چندین دهه BlackBerry در ایجاد خدمات ارتباطی ایمن برای شرکت ها، باز هم تمرکز اصلی تلفن های جدید BlackBerry بر روی امنیت خواهد بود.

تلفن‌های هوشمند بلک‌بری، از ابتدا تا اکنون

گوشی‌های بلک‌بری از اولین تلفن‌های هوشمندی بودند که در بین مصرف‌کنندگان محبوب شدند و درپی توانمندی این محصولات در حفظ حریم خصوصی کاربران، این کمپانی توانست سال‌ها به عنوان یک شرکت قابل اعتماد باقی بماند.

از زمان سلطنت دستگاه‌های بلک‌بری گوشی‌های هوشمند تغییرات زیادی داشته‌اند و فرمت بلند و باریک فعلی به‌ این معنی است که صفحه ‌کلید‌های فیزیکی پایین گوشی جزو اولویت‌های کاربران نیست و نمی‌توان کتمان کرد که تایپ کردن با صفحه‌کلیدهای مجازی بسیار ساده‌تر و سریع‌تر است. اما در هر حال بعضی از کاربران صفحه کلید فیزیکی خودشان را می خواهند!


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
ای جانم
آخرین اخبار