برگزاری جشنواره ملی اسباب‌بازی در کرمان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان از برگزاری نمایشگاه و فروشگاه اینترنتی ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در کرمان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،محسن روحی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: سایت جشنواره ملی اسباب‌بازی به نشانی irantoyfastival.ir به عنوان یک مرجع کامل از ۲۸ بهمن ماه برای همگان حتی افرادی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند، قابل دسترسی است و همه می‌توانند از تولیدات و برنامه‌های آن استفاده کنند.

او افزود: ششمین جشنواره اسباب‌بازی به صورت مجازی برگزار می‌شود و ممکن است با نقایصی همراه باشد، اما تلاش بر این است این جشنواره به بهترین نحو برگزار شود.

روحی با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا بیشتر برنامه‌های این مرکز را تحت‌الشعاع خود قرار داده است تصریح کرد: جشنواره اسباب‌بازی از این تهدید، فرصت سازی کرد.

او به شعار ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با عنوان آینده را باید ساخت اشاره کرد و گفت: حمایت از کالای داخلی در راستای تحقق شعار سال، جهش تولید در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا، برقراری ارتباط موثر بین طراحان تولیدکنندگان، سرمایه‌گذاران و فعالان عرصه اسباب‌بازی بخشی از اهداف کلی این جشنواره است.

روحی بیان کرد:در کمیته رقابتی جشنواره آثار تولیدی از مهر ۹۸ تا مهر ۹۹ از طریق ثبت‌نام ۴۴۰ اسباب‌بازی و عروسک به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

۱۴۰ شرکت کننده در بخش نمایشگاه تخصصی شرکت می‌کنند که شامل ۱۱۲ تولیدکننده و ۲۸ شرکت هستند و هزار و ۲۵۰ اسباب‌بازی و عروسک در این جشنواره اینترنتی به فروش می‌رسند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
کاش از کالاها و عروسک های بومی استان خودمون حمایت کنن عروسک های کرمان رو خیلی ها نمی شناسن
آخرین اخبار