مدیر فنی تیم فوتسال مس:

تیم فوتسال راگای تهران بسیار با شخصیت است/ امیدوارم با قهرمانی در لیگ، ستاره چهارم را هم روی پیراهن بزنیم

افضل، مدیر فنی تیم فوتسال مس سونگون درباره آخرین وضعیت این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا افضل، مدیر فنی تیم فوتسال مس سونگون درباره دیدار فردای این تیم برابر راگای تهران در چارچوب هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر  فوتسال اظهار کرد: بعد از بازی با کوثر اصفهان، تمرینات تیم را به مدت ۲ روز تعطیل کردیم تا به بازیکنان کمی استراحت دهیم. بعد از تعطیلات، تمرینات تیم را برای بازی فردا برابر راگای تهران شروع کردیم. خدا را شکر بازیکنانم تمرینات را با روحیه بالایی پشت سر گذاشتند و کاملا آماده بازی با راگا هستیم.


بیشتر بخوانید


مدیر فنی تیم فوتسال مس سونگون افزود: راگا یک تیم خوب و باشخصیت است که از کادر فنی بسیار خوبی هم بهره می‌برد و امیدوارم بتوانیم در بازی فردا امتیاز کامل را به دست آورده تا با خیال راحت‌تری مسابقاتمان را برای صعود به مرحله بعد ادامه دهیم. اگر به مرحله بعد صعود کنیم، در آن صورت با یک برنامه ریزی مناسب خودمان را برای مصاف با رقبا آماده خواهیم کرد.

افضل ادامه داد: به نظر من این فصل هیچ بازی آسانی نداریم و تمام تیم‌هایی که برابر مس سونگون قرار می‌گیرند با تمام توان و قدرت خود مقابل ما ظاهر می‌شوند. مس سونگون باشگاه پر افتخاری است و همه بازیکنان و مربیان دوست دارند یک روز در این تیم هم مربیگری و هم بازی کنند. من در هر تیمی که حضور داشتم، هدف اولم قهرمانی با آن تیم بوده است. امیدوارم امسال هم بتوانم به همراه مس سونگون قهرمان لیگ شده و ستاره چهارم را روی پیراهن این تیم نصب کنیم.

دیدار تیم‌های فوتسال راگای تهران و مس سونگون فردا سه شنبه از ساعت ۱۵ در سالن بدون تماشاگر حرم مطهر شهر ری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار