عرضه گوشی vivo iQOO Neo 5 با اسنپدراگون ۸۷۰

شرکت ویوو گوشی جدید خود به نام vivo iQOO Neo 5 را در ماه مارس سال جاری روانه بازار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Vivo، گوشی هوشمند iQOO 7 را از ژانویه به بازار عرضه کرد و طبق گفته‌های منتشر شده، تلفن دیگری نیز با نام vivo iQOO Neo 5 که جانشین iQOO Neo 3 بوده، در راه بازار است. این گوشی جدید در اواسط ماه مارس با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰، نمایشگر سامسونگ و برخی از سریع‌ترین نرخ‌های شارژ موجود در بازار یعنی ۸۸ وات از طریق سیم و ۶۶ وات به صورت بی سیم برای باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت وارد بازار خواهد شد.

مشخصات صفحه نمایش گوشی iQOO Neo 5 

صفحه نمایش یک پنل Super AMOLED با سرعت تازه سازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود و دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی دارد. در حالی که اطلاعات صفحه نمایش تأیید شده، تنظیمات دوربین هنوز تأیید نشده است.

این گوشی ظاهراً از رم ۱۲ گیگابایتی و پلتفرمی به نام SM8250 تغذیه می‌کند. این گوشی ۸ هسته ای با Kryo 585 است که ۱ هسته آن ۳.۲ گیگاهرتز است، در حالی که ۳ هسته دیگر ۲.۴ گیگاهرتز است و ۴ هسته باقیمانده ۱.۸ گیگاهرتز هستند.

گوشی iqoo


بیشتر بخوانید


مشخصات دوربین گوشی iQOO Neo 5 

گفته می‌شود که در قسمت پشت گوشی، vivo iQOO Neo 5 دارای سه دوربین است، یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX۵۹۸، یک لنز با زاویه فوق العاده ۱۳ مگاپیکسلی و یک لنز ۲ مگاپیکسلی که احتمالا برای عکس‌های ماکرو یا کمک به عکس‌های پرتره کاربرد خواهد داشت.

از دیگر مشخصات شایعه شده می‌توان به بلندگو‌های دوگانه و قاب ساخته شده از آلومینیوم برای استقامت بهتر و جلوگیری از اتلاف گرما اشاره کرد. درباره قیمت این گوشی هم تخمین زده شده که چیزی در حدود ۴۶۴ تا ۵۷۲ دلار است. قیمت این گوشی در آمریکا برای یک SKU 8 گیگابایتی / ۱۲۸ گیگابایتی فقط ۲۹۹۸ یوان ۴۶۴ دلار شروع می‌شود. از طرف دیگر، مدل ۱۲ گیگابایتی که در پایگاه داده گوگل دیده می‌شود که ممکن است ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد ۵۵۶ پوند است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار