رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آماده سازی بیمارستان طالقانی این شهر برای پذیرش بیماران کرونایی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به تکمیل ظرفیت بیمارستان های کرونایی در خوزستان گفت: علیرغم قرمز بودن ۹ شهر خوزستان هنوز برای برخی شهروندان بیماری کرونا عادی انگاری شده است و شاهد شلوغی در بازار‌ها و ترافیک در شهر‌ها هستیم.

او افزود: در سایه بی توجهی به نکات بهداشتی و حضور در مراسم‌های شلوغ شاهد مراجعه بیشتر بیماران به بیمارستان‌ها هستیم که در روز دوشنبه ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به یک هزار و ۱۲۰ بیمار رسید و بیشترین زحمات کاری بر روی دوش کادر‌های درمانی است.

ابول نژادیان بیان داشت: ظرفیت بیمارستان‌های رازی، سینا و امیرالمومنین پر شده است و در حال آماده سازی بیمارستان قدیم آیت الله طالقانی برای پذیرش بیماران کرونایی هستیم که پیش بینی می‌شود روز سه شنبه وارد چرخه درمان بیماران کرونایی شود.

رئیس بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: ۵۰ تخت بخش ICU بیمارستان گلستان برای پذیرش بیماران کرونایی اختصاص و ۴۰ تخت دیگر در بخش‌های عادی این بیمارستان نیز آماده سازی شده است، همچنین مناطق گلستان و کیانپارس به دلیل  حضور در بازار‌ها و شلوغی این مناطق بیشترین میزان آلودگی به بیماری کرونا را در غرب اهواز دارند و از مردم می‌خواهیم از رفتن به این ۲ منطقه خودداری کنند.

او در پایان گفت: اگر می‌خواهیم ظرف یک هفته آینده دچار شرایط سخت‌تر نشویم، باید قوانین بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی مورد توجه قرار گیرد، در خانه بمانند و تنها برای کار ضروری از منزل خارج شوند تا این وضعیت مدیریت شود و میزان مرگ و میر کاهش یابد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.