کوچک زاده: ۳، ۴ بازیکن در شرف عقد قرارداد با نساجی هستند/ بحث انضباطی اسلامی را رسیدگی می‌کنم

مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران درباره وضعیت جذب بازیکنان این تیم در فصل نقل و انتقالات توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهادکوچک زاده مدیر تیم فوتبال نساجی مازندران اظهار کرد: من همیشه سرباز نساجی بوده ام و اکنون  در این شرایط دیدم که در پست مدیریتی می‌توانم بیشتر کمک کنم. همچنین در  فصل نقل و انتقالات قرار داریم و  حضور در بازار نقل و انتقالات به تجربه بالایی نیاز دارد. به طور حتم ما باید خیلی سریع کار‌های خود را انجام بدهیم و در یک ماه اخیر خیلی تلاش کردیم، اما با توجه به اینکه هنوز تیم‌ها در حال انجام بازی هستند در نهایت نمی‌توانیم نام بازیکنان مدنظر خود را رسانه‌ای کنیم.  

مدیر نساجی مازندران گفت: در حال حاضر ۳، ۴ بازیکن در شرف عقد قرارداد با باشگاه نساجی هستند و باشگاه به زودی اسامی این بازیکنان را اعلام می‌کند. بازیکنان دیگری هم به تیم ما اضافه می‌شوند و نگرانی هواداران را درک می‌کنیم و تلاشمان این است که نساجی را به روز‌های خوب خود برگردانیم.  

درست نیست با بازیکنان در شرایط بازی صحبت کنیم 

او درباره برنامه‌های تیم نساجی مازندران در نیم فصل دوم و بازیکنان جذب شده گفت: من قبل از اینکه مدیر نساجی شوم، هوادار این تیم هستم و جزیی از این مردم به شمار می‌آیم. من به همراه جلالی از یک ماه پیش ۱۰۰ الی ۱۲۰ بازیکن را زیر نظر گرفتیم و بعد از بررسی کامل به  ۱۰، ۱۲ بازیکن رسیدیم و اسامی را به باشگاه نساجی اعلام کردیم، اما به خاطر شرایط بازی‌ها و زمان لازم برای نیم فصل نداریم تا استراحت داشته باشیم به همین علت خیلی از مسائل مسکوت مانده است. درست نیست ما با بازیکنی صحبت کنیم که در شرایط بازی‌ها قرار دارد و ما هم انتظار داریم با بازیکنان ما صحبت نکنند.  

محدودیتی برای جذب بازیکن نداریم 

کوچک زاده بیان کرد: ما بیکار ننشسته ایم و براساس نیاز‌های کادر فنی خیلی از بازیکنان رصد شدند و به باشگاه اعلام شد و حدادیان مالک باشگاه نساجی هم دست کادر فنی را باز گذاشته است و محدودیتی در بحث جذب بازیکن نداریم. البته با توجه به شرایط به وجود آمده یک مقدار کارمان سخت است، اما هواداران مطمئن باشند بازیکنان خوبی جذب می‌شوند. همچنین اسامی را اعلام نمی‌کنیم تا فصل نقل و انتقالات روز ۲ اسفند ماه  شروع شود. برخی از بازیکنان هم رضایت نامه از باشگاه‌های خود هنوز نگرفته اند. ما  با بازیکن به توافق می‌رسیم، اما باید بازیکن مدنظر رضایت نامه اش را بگیرد تا جذبش کنیم. زمانی که قرارداد بازیکن ثبت شود، اطلاع رسانی می‌کنیم.  

کوچک زاده بیان کرد: هواداران مطمئن باشند که تیم نساجی را به روز‌های خوب خود بازمی گردانیم و شادی‌های بعد از بازی را با طرفداران خواهیم داشت.  

مدیرنساجی مازندران  درباره غیبت کریم اسلامی در تمرینات این تیم شمالی گفت: بحث فنی باعث شد که اسلامی در تمرینات حضور نداشته باشد. او بعد از بازی حرکتی انجام داد که بحث انضباطی اش مربوط به من است تا به آن رسیدگی کنم. حدادیان به مسائل انضباطی حساس است و احترام باشگاه در همه رده‌های مدیریت، کادر فنی و بازیکنان  باید رعایت شود و شان باشگاه را باید حفظ کنیم. اسلامی  در باشگاه خواهد بود تا درباره او تصمیم بگیریم.  


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار