افزایش ۵ برابری حوادث در جاده‌های استان همدان/الزامی بودن داشتن همراه داشتن زنجیر چرخ در جاده‌ها

رئیس پلیس راه استان همدان از افزایش ۵ براری حوادث جاده‌ای استان به خاطر بارش برف و لغزندگی راه خبر داد.

سرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس راه استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: با بارش برف در شبانه روز گذشته سطح جاده‌های استان لغزنده و کنترل خودرو‌ها برای رانندگان دشوار شد و این امر باعث وقوع بیش از ۳۰ تصادف، واژگونی خودرو‌ها و یا انحراف آن‌ها از جاده‌های استان شد.

او با اشاره به ۵ برابر شدن حوادث جاده‌ای استان طی دیروز اظهار داشت: رانندگان باید زنجیر چرخ همراه داشته باشند و عبور و مرور خودرو‌های سنگین در گردنه اسدآباددروز ممنوع شد تا احتمال تصادف وواژگونیخودرو‌ها در این گردنه کاهش یابد.

سرهنگ عزیزی با اشاره به بارش برف از شب گذشته در سطح استان بیان داشت: متاسفانه شب گذشته یک فقره تصادف فوتی در آزاد راه تهران به ساوه در گردنه دخان بین یک دستگاه خودرو سواری ال ۹۰ و کامیون خاور به وقوع پیوست که راننده خودرو سواری فوت و سه نفر از سرنشینان آن نیز زخمی شدند.

این مقام انتظامی  بیان داشت: علت این تصادف عدم توانایی کنترل خودرو توسط راننده سواری ال ۹۰ در حین چرخش از سوی کارشناسان پلیس راه استان تشخیص داده شد.

او با تاکید بر اینکه کلیه محور‌های مواصلاتی استان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد، تصریح کرد: لغزندگی جاده‌ها موجب می‌شود عبور و مرور در جاده‌های استان به ویژه گردنه‌ها به کندی صورت گیرد که رعایت فاصله طولی بیشتر خودرو‌ها در این شرایط از ملزوماتی است که برای پیشگیری از حوادث رانندگی باید رعایت شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.