بامدادخونین در کرمان؛

خانه گازی قتلگاه شد

رییس اورژانس کرمان گفت: بامداد امروز در اثر انفجار و تخریب دو منزل مسکونی درکرمان ۲ نفرکشته و ۲ نفر راهی بیمارستان شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سید محمد صابری، رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: بر اثر انفجار و تخریب ۲ منزل مسکونی ناشی از نشت گاز که بامداد امروز درمحله سرآسیاب فرسنگی کرمان رخ داد، ۲ نفر کشته و ۲ نفر مصدوم شدند.

او با اشاره به اینکه پس از اطلاع به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی، ۳ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند، افزود: مصدومان که ۲ زن ۳۲ و ۴۰ ساله بودند بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان‌های شهید باهنر و شفا منتقل شدند.

صابری تصریح کرد: افراد جان باخته که شامل: یک مرد حدودا ۴۵ و دختر ۱۵ ساله، هستند بعد از ساعت‌ها آواربرداری از سوی آتش نشانی، حضور سگ‌های زنده یاب هلال احمر و استقرار تیم فوریت‌های پزشکی سر صحنه برای وجود مصدومان احتمالی از زیر آوار بیرون آورده شدند.

میرزایی مدیرعامل آتش نشانی کرمان نیز درباره این حادثه مرگبار گفت: اکیپ‌های جستجو و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان با اطلاع از حادثه در سریع ترین زمان ممکن با حضور در محل حادثه و انجام عملیات توسط تیم آنست (سگهای زنده یاب) از احتمال وجود افراد زنده در زیر آوار اطمینان حاصل کردند.

او افزود :متاسفانه در این حادثه دو نفر از ساکنین (یک آقا و یک خانم) جان باخته‌اند که با توجه به شدت انفجار و حجم بسیار زیاد تخریب پس از پنج ساعت تلاش آتش نشانان و امدادگران جمعیت هلال از زیر آوار خارج شدند.

میرزایی بیان کرد: همچنین سه دستگاه جرثقیل و دو دستگاه لودر از مناطق شهری شهرداری کرمان جهت انجام عملیات آوار برداری به محل اعزام شدند.

چند روز قبل نیز دراثر حادثه آتش سوزی در محله سرآسیاب دو کودک کم سن وسال در اثر حریق در نبود مادر خود جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار