ادامه روند افزایشی شاخص بورس آذربایجان غربی

مدیر‎ ‎بورس منطقه ای‎ ‎آذربایجان غربی گفت: برای دومین هفته پیاپی روند با ادامه روند صعودی، شاخص بورس استان نزدیک به ۲۴ هزار واحد افزایش یافت.

وحید جوادی مدیر‎ ‎بورس منطقه ای‎ ‎آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه،  تعداد ۵۲ میلیون و ۷۳۶ هزار و ۱۷۱ برگ اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش افزون بر  ۶۴۷ میلیارد و ۱۴۰ میلیون و  ۶۲۳ هزار ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت، که ۴۰ درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است.

او گفت:  ارزش معاملات تالار ارومیه نسبت به هفته قبل با رشد ۵۸ درصدی و حجم معاملات نیز با رشد ۳۶ درصدی همراه بود.

جوادی ادامه داد: در طول هفته در تالار ارومیه ۱۲ کارگزار از ۱۷ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از ۱۸۵ شرکت را معامله کردند که نمایندگی شرکت کارگزاری بورسیران بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۲۶ درصد به خود اختصاص داد.

مدیر‎ ‎بورس منطقه ای‎ ‎آذربایجان غربی همچنین اظهار کرد:  شاخص کل بازار بورس با ۲۳ هزار و  ۹۴۱ واحد افزایش در مقایسه با هفته قبل به رقم یک میلیون و ۲۳۸هزار و ۳۵۷ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۵۰ واحد افزایش نسبت به هفته قبل، به رقم ۱۷.۵۸۹ واحد رسید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.