حمایت از برنامه‌های فرهنگی با محوریت مساجد در اردبیل

استاندار اردبیل گفت: برنامه‌های فرهنگی با محوریت مساجد در اردبیل حمایت همه‌جانبه می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل امروز در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: در راستای آغاز حرکت‌های فرهنگی جامعه مسجد به عنوان مبدأ مهم و اساسی درصدد هستیم  با بهره‌گیری از ظرفیت نوجوانان و جوانان، برنامه‌های فرهنگی با محوریت مساجد در اردبیل حمایت همه‌جانبه کنیم.

او بیان کرد: تامین فضای اداری کانون‌های مساجد برای تشکیلات اداری از اهم مواردی است که در این زمینه فعالیت‌های ارزنده‌ای برای انجام اقدامات موثر و مفید انجام می‌شود تا بتوانیم فعالیت‌های فرهنگی کشور را توسعه بخشیده و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف‌سازی کنیم.

استاندار اردبیل ادامه داد: اقدامات موثر و خوبی با همکاری نوجوانان و جوانان در محلات انجام شده و تلاش وافری توسط فعالان کانون‌های مساجد استان انجام یافته که مایه مباهات است و در این زمینه باید درخواست و مطالبات فعالان این عرصه را در دستور کار قرار داده و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

بهنامجو تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی برای توسعه فعالیت‌ها و برنامه‌ها یک اولویت اساسی است و در این زمینه کانون‌های مساجد نقش اساسی در راستای برطرف کردن مشکلات موجود دارد و درصدد هستیم در این زمینه به تمامی اهداف خود در این راستا دست یابیم.

او اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با توسعه فعالیت‌های فرهنگی به اندازه فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی مشکلات و موانع موجود را از سر راه برداشته و به خواسته‌هایمان در این راستا جامه عمل بپوشانیم چرا که این مسئله به عنوان یک اولویت اساسی و مهم حائز اهمیت است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار