خطیب زاده در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان:

توافق بین ایران و آژانس در چارچوب مصوبه مجلس است/ فرصتى به آمریکا نداده‌ایم

سخنگوی وزارت خارجه گفت: همه آنچه با آژانس توافق شده به صورت روشن نوشته شده است و فرصتى به آمریکا برای لغو تحریم‌ها داده نشده است.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری امروز خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان درباره اینکه بیانیه مشترک سازمان انرژی اتمی و آژانس بین المللی انرژی اتمی مغایر با قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها نیست گفت: نتیجه سفر گروسی به ایران دستاورد براى سازمان انرژى اتمى ایران است تا در چارچوب قانون مجلس حرکت کند، همه آنچه توافق شده به صورت روشن نوشته شده است.

وی افزود: در سه ماه آینده دوربین هایى که فراپادمانى روشن هستند همچنان روشن مى مانند، اما آژانس اجازه دسترسى به آن را ندارد. اجراى داوطلبانه پروتکل الحاقى متوقف شده است.


بیشتر بخوانید


خطیب زاده تاکید کرد: فرصتى به آمریکا برای لغو تحریم‌ها داده نشده است، آنچه انجام شده اجراى قانون مجلس است و اجراى داوطلبانه پروتکل الحاقى از فردا متوقف مى شود، توافق بین ایران و آژانس در چارچوب مصوبه مجلس است؛ موضوع فنى است و آنچه به دست آمده دستاورد فنی بزرگ براى ایران و آژانس است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی درباره بدهى کره به ایران، تصریح کرد: در این زمینه تحولاتى صورت گرفته، اما همچنان به صورت عملیاتى اتفاقى نیفتاده است. هنوز مسیر به کندى طى می‌شود. در تماس کره‌ای‌ها با سفارت ایران و در تماس اخیر قائم مقام وزیر خارجه کره با عراقچی تحولاتى صورت گرفته است.

خطیب زاده درباره سند همکارى ایران و افغانستان، توضیح داد: این سند تقریبا آماده است و همچنان در حال بررسی است، اما نمى‌توانم تاریخ مشخصى براى نهایى شدن آن اعلام کنم. هیئتى از ایران در افغانستان و هیئتى از کابل در تهران این موضوع را پیگیری کرده است.

وی درباره اظهارات اخیر جو بایدن برای گفت‌وگو با ایران در چارچوب ۱+۵ و موضوعات منطقه‌ای و برنامه موشکی ایران، گفت: رئیس جمهور جدید آمریکا باید تصمیم بگیرد می‌خواهد به سیاست شکست خورده فشار حداکثری آمریکا را ادامه دهد که خوب نتیجه آن شکست حداکثری بیشتری برای آمریکا خواهد بود یا می‌خواهد از آن میراث شکست خورده فاصله بگیرد.

سخنگوی وزارت خارجه ادامه داد: این انتخاب باید در واشنگتن صورت بگیرد. اگر از میراث شکست خورده و سیاست فشار حداکثری شکست خورده فاصله بگیرند قطعا مسیر اصلاح سیاست‌های شکست خورده خود را طی خواهند کرد.

خطیب زاده اضافه کرد: آمریکا سه سال گذشته از برجام و از ساختمان برجام خارج شده و در مسیر خروج کلی تله گذاری و تله‌های انفجاری گذاشته که نه کسی بتواند در برجام بماند و نه کسی از مزایای برجامی استفاده کند. روشن گفتیم آمریکا چگونه می‌تواند به این خواست خود برسد. واشنگتن باید عمل موثر کند و تمامی تله‌ها که تحریم‌ها جزء آن است بردارد و بعد از ان می‌تواند وارد اتاق برجام شود و اظهارات خود را در چارچوب توافق هسته‌ای داشته باشد.

سخنگوى وزارت امور خارجه در مورد اینکه آیا ایران در جلسه اى در قالب ٥+١ شرکت مى کند، اظهار کرد: آنچه اتحادیه اروپا در حال برنامه ریزى هستند را در چارچوب تلاش ان‌ها برای برجام می‌بینیم، اما آمریکا عضو برجام نیست که در این نشست شرکت کند، اما اینکه واشنگتن به عنوان مهمان شرکت کند در حال بررسى است، اما موضع ایران همان است که گفته شد قطعا قبل از لغو تحریم‌ها گفت‌وگویى با ایالات متحده نداریم.

خطیب زاده تاکید کرد: درباره امنیت ملی و توان دفاعی خود نه گفت‌وگو، نه مذاکره و نه مصالحه می‌کنیم و این را همه می‌دانند و احتیاجی نیست دوباره بیان کنم.

وی در مورد چگونگى بازگشت آمریکا به برجام توضیح داد: آمریکا یکجانبه خارج شد، اما بازگشت ان به دلیل اینکه متضمن مسائل حقوقى است و رفع تحریم‌ها مسیر بازگشت ایالات متحده به برجام است.

سخنگوی وزارت خارجه افزود: برگزاری نشست سه جانبه ایران، جمهوری آذربایجان و ترکیه در دستورکار قرار دارد.

سخنگوى وزارت خارجه تاکید کرد: آنچه بین سازمان انرژى اتمى و آژانس یک دستاورد فنى بود، بیانیه ایران و آژانس براى این خاطر بود که روابط ایران با آژانس طبق قانون مجلس خدشه دار نشود.

وی در مورد سفر هیئت طالبان به ایران گفت: سفر هیئت طالبان از پیش تعیین شده بود با اطلاع دولت افغانستان بود این گروه با کشورهاى مختلفى در ارتباط است.

خطیب زاده در مورد تلاش روسیه برای برگزاری نشستی درباره افغانستان با حضور آمریکا، چین و ایران تصریح کرد: تا امروز تصمیم مشخصى در این مورد نگرفتیم تا دولت افغانستان تضعیف نشود و تصور کردیم جایی که دولت افغانستان حضور ندارد، حضور پیدا نکنیم.

سخنگوی وزارت خارجه در مورد سفر وزیر خارجه قطر به ایران و اینکه آیا به منظور میانجى گرى بین ایران و آمریکا بود، اظهار کرد: سفر وزیر خارجه قطر به ایران در چارچوب مراودات نزدیک دو طرف بود و هیچ طرفیت از ایالات متحده در این سفر مطرح نبود.

خطیب زاده تاکید کرد: شاهد افزایش حضور نیرو‌های خارجی در عراق هستیم که خودش عامل ناامنی است.

سخنگوى وزارت خارجه درباره هواپیمای اوکراینی توضیح داد: بعد از اینکه نظرات کشور‌ها جمع بندی شد سازمان هواپیمایی کشوری به صورت عمومی اعلام و در دسترس همه قرار خواهیم داد.

خطیب زاده با بیان اینکه مسیرى که آمریکا باید طی کند روشن است، تشریح کرد: مسیری که آمریکا باید طی کند برداشتن تحریم هاست و این مسیر، مسیر بازگشت آمریکا به برجام را تسهیل خواهد کرد.

وی درباره زندانیان ایران، گفت: تحول جدى وجود ندارد و ما موضع خود را از طریق سوئیس اعلام کردیم.

سخنگوى وزارت خارجه با اشاره به رفع محدودیت هاى اعلام شده براى دیپلمات هاى ایرانى در نیویورک توضیح داد: این محدودیت‌ها برای دیپلمات هاى ما کاهش یافته و پایان نیافته است.

وی اضافه کرد: هنگامى که دولت قبلى ایالات متحده اقدام به یک محدودیت بی منطق و سرکشانه کرد و محدودیت حرکت دیپلمات‌ها را انجام داد، ایران در یادداشتی اخطار داد که به دیوان بین المللی دادگستری شکایت خواهد کرد. همین ۲۵ مایل در نقض این کنوانسیون است و این کاهش محدودیت را کافی نمی‌دانیم و البته این اقدام نباید در مسیر بازگشت امریکا به برجام تفسیر شود.

خطیب زاده درباره سفر گریفیتس نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن به ایران، گفت: تمام توان خود را به کار گرفتیم که این بحران انسانی در یمن تمام شود، امیدواریم طرف‌های مانند از جمله عربستان به این طرح‌ها بپیوندد.

او درباره حملات به آمریکایی‌ها در عراق و منتسب کردن آن به ایران، بیان کرد: همان موقعی که این اتهامات مطرح می‌شود، بلافاصله واکنش نشان دادیم، این گونه دام افکنی در روابط ایران و عراق خیلی مشکوک است و صلح و ثبات را در عراق به خطر می‌اندازد.

خطیب زاده ادامه داد: این موضوعات نشان از سناریو‌هایی است که برای ثبات منطقه خوب نیست. طرف‌های ثالثی به این تله آفرینی‌ها دل بسته‌اند، از دولت عراق خواستیم فارغ از این شایعات مسیر کشف حقیقت را با جدیت پیگیری و با عاملان و آمران برخورد کنند.

سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه نشست ایران و باقی ماندگان در برجام طبق روال خود انجام می‌شود، تاکید کرد: اینکه آمریکا بخواهد به عنوان مهمان شرکت کند، ایران در حال بررسی است. موضع ایران همانی است که هست. آمریکا در هیچ مذاکره و گفت‌وگویی پیش از تعهد به برجام و رفع موثر تحریم‌ها، حضور نخواهد داشت.

خطیب‌زاده ادامه داد: در حال بررسی هستیم و به دوستان اروپایی و دوستان ما در مسکو و پکن که در حال رایزنی نزدیک با آن‌ها هستیم به زودی نظر تهران را خواهیم گفت.

سخنگوی وزارت خارجه درباره اظهارات جیک سالیوان مبنی بر گفت‌وگو با ایران، گفت: همواره وضعیت ایرانیان زندانی در آمریکا از اولویت‌های ایران بوده و بسیاری از زندانیان ما در وضعیت ناگواری در زندان‌های آمریکا به صورت خاص مورد ظلم قرار دارند. استاد ایرانی را به بهانه‌های واهی دستبند و پابند می‌زنند و در زندان انفرادی نگه می‌دارند و به بهانه‌های واهی فرد دیگری را زندانی و بعد از پایان محکومیت باز در زندان نگه می‌دارند.

سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به اینکه امروز نمایندگان مجلس بررسی بودجه را به بهانه اینکه دولت مصوبه مجلس را اجرا نکرده، متوقف نکرده‌اند، نیز تصریح کرد: قانون مجلس طبق الزامی که وجود دارد فردا انجام می‌شود و بهتر است دوستان قضاوت نکنند. از فردا سازمان انرژی اتمی اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را متوقف می‌کند. آنچه بین ایران و آژانس اتفاق افتاده یک دستاورد است که در چارچوب مصوبه مجلس روابط خود را با آژانس ادامه می‌دهیم.

او ادامه داد: دولت ایران نمی‌تواند شاهد این ظلم آشکار در خصوص اتباع خودش باشد. این‌ها میراث شومی است که دولت قبلی آمریکا برای دولت فعلی گذاشته و هنوز فاصله گرفتن از این میراث شوم را در دولت فعلی شاهد نبودیم. پیام‌هایی از طریق سفارت سوئیس در تهران و برخی وزرای خارجه به تهران رسیده که طرف آمریکایی علاقه‌مند است این موضوع انسانی را حل و فصل کند و پاسخ خود را از همان طرق دادیم.

خطیب‌زاده تشریح کرد: پیشنهاد قبلی ظریف برای آزادی همه زندانیان ایرانی در مقابل محکومان آمریکا در ایران سر جای خود است و در همان مسیر می‌تواند انجام شود.

سخنگوی وزارت خارجه همچنین از اهدای ۲۵۰ هزار دوز واکسن سینوفارم توسط چین به ایران با تلاش‌های سفارت ایران در پکن خبر داد.

وی افزود: این محموله آماده انتقال به ایران است و به محض فراهم شدن مقدمات پرواز به ایران منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
FARAZ
۰۱:۲۶ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
اونا وقتی دوربین روشن باشد خیالشون راحته که شما دست از پا خطا نمیکنید چون بهر حال این احتمال رو میدین که این فیلم یه روزی دیده بشه.
پس خیالشون راحته و هیچ اقدامی برای رفع تحریما نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
FARAZ
۰۱:۱۶ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
دوباره با این مهلتی که دادن به مردم خیانت کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
اژانس انرژي اتمي در اختيار امريكا وكشورهاي اروپايي است دولت بر خلاف منافع ملت ونيز بدون توجه به مفاد قانون اقدام كرده و در دقيقه نود مهمان ناخوانده را با دست پر بدرقه كرده است بايد در مقابل مجلس پاسخ گو باشد در ثاني مجلس بايد از صيانت خود حفاظت كند ونشان دهد كه عصاره ملت است
Iran (Islamic Republic of)
سرباز اسلام
۰۰:۰۴ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
درست يك روز قبل از اجراي قانون مجلس شوراي اسلامي درلت پاي ميز گفت وگو با اژانس بين المللى اتمي مي نشيند وسندي را امشاء مي كند در حالي كه هيچ اورده اي ندارد وبه موجب اين توافق بنام دولت جمهوري اسلامي سندي را به دست طرف مي دهد كه دست خالي بر نگردد
چه پيامي بالاتر از اين به غرب مي توان داد كه دولت ومجلس هماهنگ نيست ودولت در صدد دور زدن قانون است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
روال کاری بعد از این 3 ماه:
فیلم های دوربین ها رو پاک میکنن و میرزن توی فلش تا 6 ماه دیگ نگه میدارن تا برگردن به توافق .... اگه بر نگشتن فیلمهای فلش رو پاک میکنن میرریزن تو سی دی 12 ماه نگه میدارن تا برگردن به برجام .... اگه بر نگشتن فیلم ها رو پاک میکنن دیگ این دفعه میریزن تو دی وی دی تا 2 سال و ....بیشتر سخت واسم بنویسم کیبوردم خرابه ببخشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
اگر در چارچوب مصوبه ی مجلس هست چرا مجلس ارجاع داده قوه ی قضاییه؟چرا میخواد شکایت بکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
نتیجه سفر گروسی به ایران دستاورد براى سازمان انرژى اتمى ایران است تا در چارچوب قانون مجلس حرکت کند، همه آنچه توافق شده به صورت روشن نوشته شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
کجایی سردار.. ؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
این سه ماه در یه صورت ارزش داره که در این سه ماه بتونیم دهها موشک هسته ای قاره پیما بسازیم
France
ناشناس
۲۰:۱۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
اینا همش بازیه بازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
توافق با آژانس باید به مجلس فرود وبا قوانیین طتبیق داده شود اگر مغایر با قوانین بود رد شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
هرگونه فرصت دادن به دشمن باعث فشار مجدد به مردم می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
من خودم بعنوان یک ایرانی میدانم که شما دروغ میگویید باز دوباره بر سر برجام نافرجام چه توافقی کرده اید خدا داند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
موندم چرا این اقایان اصرار به دادن امتیاز به خارجی ها دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
اینهمه توقف و ایستادگی برای هیچ برای اینکه همه میدانند ایران به بمب نمی‌رسه!!!!!!!!!!!
اینهمه قفل و کلید از دولت بی تدبیر و نا امید بر پیشرفت ایرانیان با کمک بدخواهان و با جبهه غرب و عرب و عبری ،اخه چرا؟؟؟!!!!
اینهمه استرس و فشار به دانشمندان خوب و سختکوش ،چرا؟؟؟!!!چرا؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
جانم فدای کشورم ایران
۱۹:۲۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
دوربینها دانشمندان باغیرت و با تعصب و سختکوش ایرانی را می‌بینند و دانشمندان پر کار را ترور میکنند این توافقات ننگ و ذلت و خواری است ،لعنت بر فکر و سیاست وطن فروشانی که نخبگان و دانشمندان خود را به گشتن میدهد ،تاریخ قضاوت میکند که تیزهوشان ایرانی چگونه فدای نا آگاهی مسولان و مردم شدند و هدف غرب و آمریکا قرار گرفتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
چرا دوربینها روشن بمونه. مگر نمیفهمید دارند تو روز روشن مملکت را با دوربیتهای روشن میفروشند. مجلس و قوه قضاپیه باید رسما وارد عمل بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
تحریم کنندگان ایران نکنه منتظر جایزه از سوی ملت ایرانند.آمدن و نیامدن آمریکا تا وقتی تحریمها برداشته نشود ،هیچ تاثیری نخواهد داشت.
United States of America
ناشناس
۱۸:۰۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
تحریم باید خورد برجام باید برد
ای دونفرین
بر چنین ترفندی، بر چنین لبخندی
Netherlands
ناشناس
۱۷:۵۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
واقعا چرا کسی رسیدگی نمی کند؟ این همه سرکار بودیم سه ماه دیگر هم سر کار باشیم تا این دولت برود؟ هر یک روز مارا سال ها به عقب برمی گرداند. اگر مجلس هم راضی باشد ما که خیری از این برجام ندیده ایم راضی نیستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
نظرات را که می خونی تا ساعت ۸ شب نظر مردمه تا می بینند پربازدید شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
بله کاملا صحیح
نمیدونم چرا غرب رو رها نمیکنید
به نظر شما حاج قاسم سلیمانی رو چه کسی ترور کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
ظریف باید توسط مجلس استیضاح و برکنار بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
دراین مورد ضعف ازخود نشون ندید باعث گستاخی بیشتراونا میشه با مصوبه مجلس پرقدرت جلو برید مطمعن باشید از زیاده خواهی عقب نشینی میکنن چون میفهمن این دفعه با مردم سرکار دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
خدا شاهده که با اتفاق دیروز و رضایت این یارو نماینده آژانس بعد از رفتنش از ایران کاملا مشخص که همه چی نمایشی بوده،هم مصوبه مجلس و هم تعلیق اجرای پروتکل الحاقی،و...،هدف آمریکایی ها بدبین کردن مردم و ایجاد تفرقه بود که موفق شدن و مردم کلا به شک و تردید افتادن، از اول هم مشخص بود که باز هم ما مردم بدبخت بازیچه سیاست بازی ها میشیم،دیگه خسته شدیم،مرگ یک بار،شیون یک بار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
هیچ کاری شما نمیکنید همه حرفاتون الکییه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
همه حرفهاشون دروغه نه الکی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
چند بار باید از یک سوراخ گزیده شد ؟ کاملاً مشخصه که این آمریکا و اروپا با این بازیها دنبال فرصتی اند که ضربۀ خودشان را بزنند و یا همینجوری سه ماه سه ماه ، یک سال یک سال کشور ما را پادر هوا نگهدارند و همزمان فشار اقتصادی را بیشتر و بیشتر کنند تا شاید بتوانند با ایجاد نارضایتی در بین مردم زمینۀ اعتراضات همگانی را فراهم کنند و خودشان هم خوب می دانند که خودشان جرأت حملۀ نظامی به ایران را ندارند و تنها امید شان اعتراضات همگانی در داخل کشور است ، درسته که این یک توهم است و هرگز اتفاق نخواهد افتاد ولی سعی می کنند با این کارها پیشرفت علمی کشور و سامان یافتن وضعیت اقتصادی کشور را بگیرند ولذا باید با آنها در این زمینه هم راهکار مناسب با رفتار آنها را یاد گرفت و بکار بست ، و همچنین درسته که ما مسلمانی و نمی توانیم مثل آنها باشیم و پیمان شکنی کنیم و به هر وسیلۀ شیطانی متوسل بشویم ولی هر در صورت اسلام هم راهکارهای مناسب با شیطنت دشمنان را در پیش پای ما گذاشته که در عین پایبندی به همۀ ضوابط اخلاقی و شرعی شگرد متناسب را برای مقابله با شیطنت دشمنان بکار گیریم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
امریکا سیاست خودرا واضح اعلام کرده برجام کف درخواست هاست اما متاسفانه دولت هم دست پاچه شده وتصمیمات اشتباه میگیرد وشاید در تله دشمن افتد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
آقا اینا عاشق توافق نامه هستند محدودیت دیگه توافق نمی خاد فکر کنم یه وقتایی از بی توافقی با خودشون توافق‌نامه امضا می کنن .قاطعانه عمل کنید این بازیا چیه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۴۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
قانون مجلس توسط تیم مذاکره بی اثر شد اصلا نفس کار این بود که دوربینها برداشته بشه وقتی دوربینها هستند یعنی هیچ اتفاق خاصی نیافتاده
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۴:۳۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
همون تفکری که میگه امضا کری تضمین است باید هم هنوز خوشبین باشد. خدا صبرمون بده...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
با آژانس توافق می کنید که چطوری محدودش کنید؟ مث اینه که موقع واکسن ساختن نمی خواهی سازمان بهداشت جهانی در جریان باشه بعد بری باهاش توافق کنی تو در جریان نباش! اینکه با بخشنامه هم میشد.سرکاریم!
Iran (Islamic Republic of)
رنج کشیده ها
۱۴:۳۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
آقایون ، این دولت فقط به هر قیمتی که شده می خواهد وصله دار برجام شود به هر عاقبتی و قیمتی .مصوبه مجلس را به نفع تفکر و وقت کشی آمریکا با آژانس تصمیم گیری کرده .
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۴:۳۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
فقط دارن زمان میخرن بسه دیگه این همه حقارت تا کجا این کجاش دستاورد هست قرار بود با برجام همه چیز حل شود پس چی شد
Iran (Islamic Republic of)
usefhasan
۱۴:۲۹ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
بازهم کلا سرشن رفت ..با این همه سابقه بی عهدی وگولزدنشن وبی اعتمادی واینهمه سفارش رهبری بازهم اعتماد کردن ...تیم مذاکرکننده را کلا باید عوض کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
مجلس به امریکا مهلت ندهید جلوی کار این کار بی تدبیر را بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
کشور را سه ماه به کما برد. دوربین های آژانس ماهوره ای هست و نیازی نیست حضور فیزیکی داشته باشند و فقط کافی است از کار نیفتند و از اروپا کنترل می کنند
همانطور که شهید فخری زاده را ترور کردند و از ماهواره اسلحه را کنترل می کردند. لطفا منتشر کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
شما از کجا فهمیدید دوربینها ماهواره ای هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
اینقدر دیگه دست کم نگیرید.دوربین مغازه که نیست !مسئول متخصص داره.بحث مدیریت سیاسی مملکته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
غربیها با یه خودکار پخش زنده دارن
United States of America
ناشناس
۱۴:۰۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
صغری کبری نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
اومدیم و تا ۴ ماه دیگه تحریما برداشته نشد راهکار چیه.من فکر می کنم هدف فقط سرگرم کردن دولت و آمریکاست. وگرنه تو زندگی مردم اثری نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
فیلم های دوربین ها رو پاک میکنن و میرزن توی فلش تا 6 ماه دیگ نگه میدارن تا برگردن به توافق .... اگه بر نگشتن فیلمهای فلش رو پاک میکنن میرریزن تو سی دی 12 ماه نگه میدارن تا برگردن به برجام .... اگه بر نگشتن فیلم ها رو پاک میکنن دیگ این دفعه میریزن تو دی وی دی تا 2 سال و .... (بیشتر سختمه بنویسم کی بردم خرابه ببخشید دیگ )
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
دانشمند محترم :بحث بحث توافق نیست بحث مهمان ناخوانده است آنها بدنبال ایجاد شک وتردید بین قوا وملت بعد از حرف قاطع رهبری هستند وبدنبال وسیله کردن ایران برای دورهمی مجدد خودشان !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
شهدا ناظرند و باید پاسخگو بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
متن توافق را باید مجلس محترم مورد بررسی قرار دهد.
اجازه دهید مجلس قضاوت کند که در چارچوب قانون مجلس هست یا نه. این را مجلس باید قضاوت کند نه این که شما که مجری هستید خودتان هم قضاوت کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
اشتباهی منفی دادم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۲۹ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
آخرش نفهميديم اونی که کرووسی میگه رو باور کنیم یا اونی که دولت داره تفسیر میکنه .از yjc تقاضامندیم دقیقا بگه می خواهند چیکار کنن.محدودیتها سر کاری نباشه ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
نقش پل پیروزی برای پیوستن امریکا به اروپا را به عهده گرفته اید بعد از کلی زحمت ترامپ برای خراب کردن پل های بین آنها ومی گویید کار کوچکی بود !؟ کار بزرگ شما چیست ؟! اصلا"نفس کار وآمدن گروسی به ایران اشتباه بود اشتباه ، باید می گوفتید وقتی دولت جدید ایران برقرار شد بسم الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
دقیقا
اجازه ورود به ایران برای گروسی کاملا اشتباه محض بوده این رو هر کسی میفهمه. الان موقع نشون دادن اخم به دشمن بود نه ذوق زدگی و ذلت در برابر دشمن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
در چارچوب است. خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
معنی ومفهوم مصوبه مجلس از نظر سیاسی این بود که:از این لحظه به بعد دولت حق دخالت در مورد آزانس وبرجام را ندارد ونماینده مجلس می تواند نظر بدهد
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۹:۱۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
بله دولت نمی‌تواند تا ابد باج دهد نمایندگان ملت چشمان این ملتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
هر گونه رفت وآمد وحتی توافق برسر آمدن یک مهمان ساده از آژانس بدون مصوبه مجلس پشیزی ارزش ندارد وهمین آمدن گروسی را هم باید در اسرع وقت به عرض مجلس برسانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
خسته نباشید خدایی برای مردم خیلی زحمت میکشید خدا اجرتان را دراین دنیا و اون دنیا بدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
اصلاحات زمان خاتمی و مجلس ششم اسرار مملکت را لو داد و باعث این همه تحریم و فشار شد الان هم دوباره اصلاحات همون بلا سر ملت میارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
اشتباهی مثبت دادم.هر قضاوتی در زمان خودش ارزش دارد اساسا گفتگو با سه کشور اشتباه بود.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۰۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
شاید اونا به اطلاعات دوربین ها دسترسی دارن ولی وطن فروشهای ما خبر ندارن!! طوری نشه چند روزه بعد بیایید بگین جاسوس دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
چرا باشگاه خبرنگاران پخش آنلاین خبر ها را ندارد.آیا از کسی می ترسید.
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۲:۵۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
این یکی هم دستاورد بزرگ است مثل برجام که در تاریخ ایران بی سابقه بوده!!!!
عقب نشینی میکنید و اسمش را دستاورد میگذارید!!!
فکر میکنید مردم غار نشین هستند و هیچی نمی فهمند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
من الان فهمیدم شما واقعاً زبان دنیا رو نمیفهمید آخه عزیز دلم وقتی قرار یه ضربه شستی نشون بدی قبلش برای تبلیغات و فشار روانی هم که شده هیچ گونه عقب نشینی نباید بکنی الان حتی قانون مجلس هم اجرا بشه اون تاثیر قبلی رو نمیزاره چون کمی خیال تحلیلگران خارجی رو حداقل راحت کردین بمب هسته ای برای ما حرام است ولی اون که از حلال و حرام سر در نمیارن حداقل عقب نشینی میکنن
United States of America
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
بمب هسته ای را بهانه کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
یارو میگه نه نظارت محدود میشه نه کم . حالا برای مصرف داخلی هرچی دوست دارید بگید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
مصوبه مجلس نیازی به توافق با آژانس نداره اصلا وظیفه آژانس چیه غیر از جاسوسی و در خدمت اروپا و آمریکا بودنه پس نیازی نبوده با ایران بر سر نظارت توافقی داشته باشه این توافق مثل برجام معطلی ایرانه تا دوباره جناح اجرایی دوباره ملت را سرکار بگذارند و فریب بدن دوباره مسلط بشن و برجامهای دیگری را بر مردم تحمیل کنند ولی ملت باید گول بازیهای سیاسی را نخورند واز ایران افغانستان دیگری نسازند آمریکا و اسراییل خوابهای آشفته ای برای ایران در سر دارند اول خلع سلاح بعد براندازی مانند لیبی و عراق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
کلاً کل دولت روحانی همیشه چیزی که میگن با واقعیت همخوانی نداره. همیشه برعکس چیزی که میگین هست. اونم الکی سرخود نیومد ایران. اینا هر وقت بیان دست پًر میرن.
Brazil
ناشناس
۱۱:۵۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
خب دانشمندا...
اونا وقتی دوربین روشن باشد خیالشون راحته که شما دست از پا خطا نمیکنید چون بهر حال این احتمال رو میدین که این فیلم یه روزی دیده بشه.
پس خیالشون راحته و هیچ اقدامی برای رفع تحریما نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
نبی
۱۱:۵۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
باسلام..
این دفعه فقط عمل.....مقام معظم رهبری
چرا با ایجاد تنفس سه ماه پالس ضعف می فرستید...یعنی سه ماه دیگه تحریم ...سه ماه صبر برا مردم فقیر و زجر کشیده...
مسئولین رده بالا که مشکل گرانی ندارند...
اللهم عجل لولیک الفرج...یا صاحب الزمان ادرکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
دوربین ها برای چی روشنه؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
برای این که راحت هک بکنن.
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۱:۳۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
هر نوع توافق جدید بدون نظارت مجلس خیانت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
باید متن توافقی که کردید رو یا برای تایید به مجلس بدید یا به تایید رهبر برسونید . ما دیگه به شماها اعتماد نداریم . تا کی بشینیم و نابودی عزت و آیندمون رو به چشم ببینیم و سکوت کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
بند یک دم خروس !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
احتمالا اون دستاوردی که از اون به بزرگی یاد می کنید مثل برجامه . این ۸ سال به ما ثابت کرده که این دولت توانایی مدیریت کشور رو نداره . فقط خدا کنه عزت ملت رو به باد فنا نداده باشید . شماها مثلا قوه مجریه هستید ولی به جای اینکه قوانین کشور رو اجرا کنید هر چی خودتون میخواهید اجرا می کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
متن توافق به مجلس ارائه بدید .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۱۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
دستاورد بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
مثل برجام!!
خخخخخخ
آخرین اخبار