مشاور معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند در صنایع خلاق از برگزاری سلسله وبینار‌های صنایع خلاق در هفته‌های پایانی سال، خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سیدمحمد سیدی مشاور معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند در توضیح برگزاری، سلسله وبینار‌های صنایع خلاق گفت: این وبینار‌ها که شامل ۸ دوره آموزشی می‌شود، در خصوص آشنایی و بهره مندی فعالان حوزه صنایع خلاق از مزایا و رشد در حوزه کاری شان است که اولین وبینار دیروز با موضوع تجاری سازی صنایع خلاق، برگزار شد.

او تصریح کرد: ۷ دوره آموزشی دیگر نیز یکشنبه ها، چهارشنبه‌ها و جمعه‌ها تا ۲۰ اسفند ماه با همکاری دبیرخانه شورایعالی برگزار خواهد شد.

سیدی ضمن خرسندی از استقبال خوب صورت گرفته، افزود: هر دوره در دو نشست به شکل وبینار برگزار می‌شود و هدف اصلی با توجه به شرایط روز و درگیری با ویروس کرونا، حرفه‌ای شدن این افراد است تا بتوانند تغیرات و تحولات را در کسب و کار خود جهت موفقیت ارائه دهند و اقتصاد پویاتری داشته باشند.

او خاطرنشان کرد: این دوره‌ها با دو شتاب دهنده اگزه و اروند تک در حال برگزاری است و همه تلاشمان بر این است که صنایع خلاق را به شکلی معرفی کنیم که فعالین این عرصه بعد‌ها بتوانند ضمن درآمدزایی به صادرات هم دست پیدا کنند.

جدول برگزاری وبینار‌های صنایع خلاق برای علاقه‌مندان بدین شرح است:

یکشنبه ۳ اسفند: تجاری‌سازی صنایع خلاق (۱): خانم سعیدی نژاد

چهارشنبه ۶ اسفند: ثبت پتنت: خانم امین‌لو

یکشنبه ۱۰ اسفند: ارائه به سرمایه‌گذار: ناصر غانم‌زاده

چهارشنبه ۱۳ اسفند: تجاری‌سازی صنایع خلاق (۲): خانم سعیدی‌نژاد

یکشنبه ۱۷ اسفند: ارزش‌گذاری استارت‌آپ‌ها (۱): مسعود گودرزی

چهارشنبه ۲۰ اسفند: ارزش‌گذاری استارت‌آپ‌ها (۲): مسعود گودرزی

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.