ملی پوش تکواندو: خبر‌های ضد و نقیض درباره لغو المپیک توکیو روحیه ما را پایین می‌آورد

ملی پوش تکواندوی تیم لوازم خانگی کن درباره امکان لغو مسابقات المپیک توکیو توضیحاتی را مطرح کرد.

امیرمحمد بخشی ملی پوش تکواندوی تیم لوازم خانگی کن  در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نایب قهرمانی تیمش در رقابت های لیگ برتر تکواندو بیان کرد: خدا را شکر توانستیم از مرحله گروهی صعود کنیم. در نهایت توانستیم برابر مس کرمان با نتیجه ۶ بر ۲ به برتری و به فینال مسابقات برسیم، اما در مسابقه فینال نتوانستیم قهرمان لیگ شویم.  

او در ادامه  عنوان کرد: با تمریناتی که در تیم ملی داشتیم و پشتکار بازیکنان، روحیه خود را  بالا بردیم تا در صورت برگزاری دیدار‌های بین المللی با تمام قوا به روی شیاپ چانگ برویم. ما با بازی‌های خوبی که در لیگ داشتیم شرایط بدنی خود را بهتر کردیم.

او در مورد امکان لغو المپیک اظهار کرد: از لحاظ روحی خبر‌های ضد و نقیض لغو یا برگزاری المپیک روی ما تاثیر می گذارد چرا که این مسابقات هر ۴ سال یکبار برگزار می‌شود. امیدوارم این آوردگاه مهم با رعایت تمام شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شود. من به همراه عرفان ناظمی  سهمیه تیمی المپیک را گرفتیم و می‌خواهیم در این مسابقات موفق شویم.

بخشی درباره تعویض هوگو‌ها در دیدار فینال لیگ برتر تکواندو اظهار کرد: این هوگو‌ها نسبت به هوگو‌های قبلی بهتر است. این هوگو در بخش ثبت امتیاز شرایط بهتری دارد.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار