ملی پوش تکواندوی بلغارستان:

موفقیت در مسابقات قهرمانی اروپا برایم اهمیت بالایی دارد/ مردم ایران بسیار مهمان نواز هستند

دانیل لاجیف گفت: می‌خواهم در مسابقات قهرمانی اروپا شانسم را برای رسیدن به المپیک امتحان کنم.

دانیل لاجیف ملی پوش تکواندوی بلغارستان در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اردوی مشترک تیم ملی کشورش با تیم ملی تکواندو‌ی ایران بیان کرد: این اردو برای من واقعا آموزنده و مفید بود. از "بینف" رئیس فدراسیون تکواندوی بلغارستان و  دستیارانش بابت تدارک چنین اردویی سپاسگزارم که باعث شد با یکی از قدرت‌های بزرگ دنیا اردو داشته باشیم.

او ادامه داد: برنامه اردویی ما متشکل از تمرینات روزانه است. در ابتدا تمرینات برای ما پر فشار بود، اما رفته رفته توانایی و قدرتمان افزایش یافت. واقعا نکات خوبی از ملی پوشان ایرانی یاد گرفتیم که هر کدام در مسابقات پیش رو راهگشا خواهد بود.

ملی پوش بلغارستان در مورد هدفش در مسابقات پیش رو اظهار کرد: مسابقات قهرمانی اروپا اولین مسابقه جدی است که می‌توانم خودم را آماده کنم و برای هر تورنمنتی سرمایه گذاری ویژه‌ای می‌کنم تا بازی خوبی ارائه دهم. از طرفی مسابقات قهرمانی اروپا در کشور ما و در شهر خودم صوفیه برگزار می‌شود و می‌خواهم برای رسیدن به المپیک شانسم را امتحان کنم.

لاجیف درباره حس و حالش نسبت به ایران و مردم کشورمان بیان کرد: مردم ایران بسیار مهمان نواز هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا اگر نیازی داشته باشیم در کوتاه‌ترین زمان برایمان فراهم کنند. از همه آن‌ها در این مدت که مهمانشان بودیم، سپاسگزارم.

او درباره رابطه اش با فرزاد ذوالقدری سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندوی بلغارستان بیان کرد: از ذوالقدری بابت تمام کمک هایش سپاسگزارم. او مربی بسیار خوبی است و همیشه به ما کمک می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار