پولادگر: شرایط مصدومیت هادی پور مانند معتمد و نصر آزادانی است/ هادی پور با انجام عمل جراحی به المپیک نمی‌رسید

رئیس فدراسیون تکواندو درباره شرایط آرمین هادی پور المپین این رشته ورزشی توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو درباره مصدومیت آرمین هادی پور المپین پرافتخار این رشته ورزشی  بیان کرد: آسیب‌دیدگی هادی پور از اردیبهشت ماه و پیش از شروع تمرینات تیم ملی تکواندو اتفاق افتاد. در نهایت مجوز برگزاری اردوها را گرفتیم و برای آرمین درخواست کمیسیون پزشکی  دادیم که پزشکان با تشکیل این کمیسیون اعلام کردند نیاز به جراحی نیست، اما حالا  اعلام شد مصدومیت او بیشتر شده است و باید عمل جراحی انجام شود.

او گفت: رباط پای راست  هادی پور پاره شده است و خوشبختانه مینیسک او سالم است.  رهبری پزشک تیم ملی حدود 35 روز است که مشغول بازتوانی و تقویت عضلات هادی پور  است تا پارگی رباط صلیبی را جبران کند. امیدوارم بعد از یک دوره ۲ماهه او را مجددا برای آمادگی در المپیک آماده کنند. پیش از این باقری معتمد با  پارگی رباط در المپیک لندن مدال نقره گرفت و علیرضا نصر آزادانی چند مدال با این شرایط کسب کرد.تلاش می‌کنیم هادی پور بتواند با شرایط خوب در المپیک شرکت کند. آرمین  اگر عمل جراحی انجام می داد به المپیک نمی رسید.

پولادگر بیان کرد:  ورزشکاران با یک سال تاخیر برای برگزاری المپیک رو به رو شده اند و این موضوع از نظر شرایط روحی روی  آن ها تاثیر گذاشت.  من مطمئن هستم هادی پور می‌تواند نماینده شایسته‌ای برای کشورمان در المپیک باشد. برای این تصمیم هم  نشستی را در وزارت ورزش با حضور پزشکان و همچنین مهدی علی نژاد (معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان) برگزار کردیم و تصمیم بر این شد تا هادی پور عمل جراحی نداشته باشد.

او گفت: هادی پور در شهر خود و پیش از حضور در اردوی تیم ملی در ساحل حین تمرین  دچار مصدومیت شد. در حالی که اگر  او در اختیار ما بود  روی شرایطش کنترل داشتیم. از طرفی گذشت زمان برای برگزاری المپیک باعث شد تا بازیکنان از نظر بدنی آسیب جسمی و روحی ببینند. میر هاشم حسینی دیگر المپین ما تمریناتش را خوب انجام می‌دهد. این روزها تیم ملی با تیم بلغارستان اردوی مشترک دارد و او در تمرینات حاضر است. بلافاصله بعد از این اردو تیم ملی راهی بلغارستان می‌شود تا در آنجا  یک اردوی مشترک  برگزار کند. تیم ملی بانوان هم قرار است به زودی برای کسب سهمیه راهی اردن شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار