رویکرد همایش ملی "ایران، جغرافیای مهربانی" ترویج گفتمان جهادی است

رویکرد همایش ملی "ایران، جغرافیای مهربانی" و رسالت رادیو فرهنگ نیز ترویج و تبدیل کار‌های جهادی به گفتمان عمومی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا حبیبی مدیر شبکه رادیویی فرهنگ روز جمعه در آستانه نخستین همایش ملی "ایران، جغرافیای مهربانی" در سبزوار گفت: رادیو فرهنگ با توجه به برنامه‌کاری خود که توجه به مسائل فرهنگی است ماموریت مضاعفی تحت عنوان فرهنگ سازی بر عهده دارد.

او افزود: یکی از موارد فرهنگ سازی در حوزه نیکوکاری است و اینکه مردم مهرورزی کنند از این رو رادیو فرهنگ با پشتیبانی رسانه‌ای در این حوزه و انعکاس فعالیت‌های خیرخواهانه برای ترویج تفکر و گفتمان جهادی تلاش می‌کند.

مدیر شبکه رادیویی فرهنگ ادامه داد: در بروز مشکلات اجتماعی چنانچه مردم مهرورزی و همدردی کنند زودتر به نتیجه می‌رسیم برای نمونه عزم و خودباوری پس از سیل بهار ۹۸ که بیش از ۱۷ استان کشور را درگیر کرد و گروه‌های مختلف مردمی، جهادی و نیکوکاری شکل گرفت، بخشی از فعالیت مردم درگیر کار و امور خیر شد.

حبیبی بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا و پیام مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه و رزمایش همدلی، موجی از حرکات جهادی در کشور با هدف رفع مشکلات معیشتی اقشار نیازمند شکل گرفت.

او تصریح کرد:  رادیو فرهنگ پویشی به وسعت جغرافیای ایران با عنوان "ایران، جغرافیای مهربانی" راه‌اندازی کرده که در پایان هر سال از خیران و نیکوکاران قدردانی شده و نشان معنوی سفیر نیکوکاری به آنان اهدا می‌شود.

انتها ی پیام// ف.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار