وداع مسئولان استانی و شهرستانی با شهید گمنام در نیم ور

مسئولانی که برای تکریم و معارفه امام جمعه به شهر نیم ور رفته بودند با شهید گمنام وداع کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مسئولان استان مرکزی، شهرستان محلات و شهر نیم ور که به منظور تکریم و معارفه امام جمعه شهر نیم ور به این شهر رفته بودند با حضور  در محل استقرار شهید گمنام به مقام این شهید والامقام ادای احترام و با او وداع کردند.

این شهید همراه چهار شهید گمنام دیگر امروز در استان مرکزی تشییع و تدفین می شوند .

از این شهدای گمنام، یک شهید در دانشگاه آزاد شهرستان ساوه، یک شهید در نیم ور محلات، یک شهید در داودآباد، یک شهید در دانشگاه فرهنگیان اراک و یک شهید هم در دانشگاه صنعتی اراک خاکسپاری خواهند شد.

مراسم تکریم و معارفه امام جمعه شهر نیم ور در جلسه شورای اداری شهرستان محلات با حضور حجت الاسلام میرزایی مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی، نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی در فرمانداری شهرستان محلات برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام حاج رضایی به عنوان امام جمعه جدید شهر نیم ور معرفی و از خدمات حجت الاسلام عبادی صائینی امام جمعه سابق شهر نیم ور تجلیل شد.

همچنین امام جمعه جدید شهر نیم ور به همراه مسئولان در بدو ورود به شهر نیم ور مورد استقبال جمعی از اهالی شهر نیم ور قرار گرفتند و با حضور در گلزار شهدای شهر نیم ور با نثار فاتحه، قبور مطهر شهدای این شهر را گلباران کردند.

محمدرضا عبادی صائینی امام جمعه سابق شهر نیم ور حدود ۱۶ ماه پیش در ۲۲ آبان ۹۸ به این سمت منصوب شده و جایگزین حجت‌الاسلام تقی لطفی امامت جمعه اسبق شهر نیم‌ور که به مدت ۱۳ سال امامت جمعه محلات و نیم‌ور را بر عهده داشت شده بود.

مردم ولایت مدار و شهید پرور استان مرکزی در طول ۴۲ سال گذشته همواره وفاداری خود به آرمان‌های بلند انقلاب، امام (ره) و شهدا را به خوبی اثبات کرده اند و امروز برای حضور در مراسم شهدای گمنام لحظه شماری می‌کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.