فرماندار پارس‌آباد مغان گفت: زنگ خطر شیوع کرونای انگلیسی از نزدیکی‌های این شهرستان به گوش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ابراهیم امامی، فرماندار پارس‌آباد مغان امروز در بازدید از واحدهای صنفی این شهر گفت: ویروس کرونای انگلیسی با سطح شیوع بیش از ویروس کرونا سابق و میزان مرگ و میر و درگیری سنین پایین در نزدیکی‌های استان و این شهرستان مشاهده شده و در صورت درگیری شهرستان ناگزیر مجبور به اعمال محدودیت‌های سنگین در فعالیت صنوف خواهیم بود.

او از تشدید نظارت‌ها و فعال شدن گروه‌های نظارتی خبرداد و افزود: همه کمک کنند و مسئولانه اجازه ندهند وارد فاز نارنجی و قرمز شویم.

امامی تصریح کرد: شدت درگیری و شیوع و مرگ و میر و سطح درگیری سنین پایین در این نوع جهش یافته ویروس می‌تواند در صورت سهل‌انگاری و عادی‌نگری امروزی ما را با بحران جدی در هفته‌های آتی رو به رو کند.

فرماندار پارس آباد گفت: همه باید مقید به مصوبات ستاد کرونا باشند ، هم مسئولان و هم شهروندان نباید به هر عنوان مراسم تجمعی با دعوت عمومی و بدون کنترل برگزار کنند که عواقب آن بسیار می تواند سنگین برای همه باشد.

امامی بیان کرد: در صورت شیوع بیماری اولین بخش بعد از کادر درمان، اصناف خواهند بود که به شدت سختی و زیان خواهند دید و این لزوم همکاری را در روزهای اخیر پر تراکم بازار دو چندان می‌کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.