در آستانه سال نو ۱۰ زندانی در تربت حیدریه به آغوش خانواده بازگشتند

با اجرای طرح نذر هشتم ۱۰ نفر از زندانیان معسر و نیازمند تربت حیدریه به همت خیران و نمازگزاران مساجد تربت حیدریه به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد انتظاری رئیس اداره زندان تربت حیدریه گفت: برای اجرای طرح نذر هشتم ۸ نفر و به مناسبت سالروز رحلت حضرت زینب دو نفر از زندانیان نیازمند با پرداخت بدهی از سوی خیران، امام جمعه و نمازگزاران مساجد به جمع خانواده خود باز گشتند.

او افزود: در چهارمین مرحله طرح استانی نذر هشتم که در هشتم هرماه با تأسی از حضرت رضا (ع) انجام می‌شود، ۶۴ میلیون تومان بدهی زندانیان نیازمند تسویه شد که از این میزان ۲۳ میلیون تومان از سوی شاکیان تخفیف داده شد و ۴۱ میلیون تومان توسط خیران به شاکیان پرداخت شد.

بیشتر بخوانید


رئیس اداره زندان تربت حیدریه ادامه داد: زندانیان آزاد شده در این طرح، ابتدا سه روز به همراه خانواده به زیارت امام هشتم (ع) اعزام می‌شوند و سپس با پیوند با امام جماعت و مسجد محله خود به زندگی آبرومندانه باز خواهند گشت.

انتظاری بیان کرد: از ابتدای امسال ۸۴ نفر از زندانیان زندان این شهرستان از سوی ستاد دیه استان و نیکوکاران با پرداخت یک میلیارد و صد شصت میلیون تومان آزاد شده اند.


انتهای پیام//ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.