آغاز عملیات اجرایی و افتتاح پروژه‌های ورزشی در کازرون

با حضور معاون توسعه مدیریت منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان، بهره‌برداری از سه زمین چمن مصنوعی و عملیات اجرایی یک سالن ورزشی ۳ هزار نفری در شهرستان کازرون، آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با حضور ژاله فرامرزیان، معاون وزارت ورزش و جوانان، عباس حاجی‌زاده، مدیر کل ورزش و جوانان فارس و جمعی از مسئولان استانی، بهره‌برداری از سه زمین چمن مصنوعی در بخش‌های سرمشهد، سیف آباد و جره از توابع شهرستان کازرون و عملیات اجرایی سالن ۳ هزار نفری ورزشی این شهرستان آغاز شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در حاشیه این مراسم گفت: مساحت هر یک از این زمین‌ها ۱۰۵۶ متر مربع و اعتبار هزینه شده برای هر کدام از این پروژه‌ها نزدیک به ۷۵۰ میلیون تومان بوده که از محل اعتبارات ارزش افزوده استانی تامین و هزینه شده است.

عباس حاجی‌زاده افزود: سال ۹۶ این پروژه‌ها آماده نصب چمن بودند، اما زمان زیادی گذشت و بالاخره در دهه فجر امسال توانستیم اقدامات لازم را برای بهره برداری از این پروژه‌ها انجام دهیم.

او گفت: خوشبختانه با حمایت‌هایی که دولت محترم و وزارت ورزش انجام دادند، امروز توانستیم این پروژه‌ها را افتتاح کنیم و امیدواریم جوانان این منطقه بتوانند به نحو احسن از آن‌ها استفاده کنند.

معاون توسعه و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان نیز در حاشیه مراسم کلنگ زنی سالن ورزشی کازرون، با بیان اینکه ساخت اماکن ورزشی برعهده وزارت و نگهداری، بهسازی و تجهیز بر عهده استان‌ها است، ابراز امیدواری کرد که اراده‌ی مناسبی برای استفاده بهینه از فضا‌های ورزشی در همه بخش‌ها را شاهد باشیم تا دسترسی جوانان به این اماکن بهتر امکانپذیر باشد.

ژاله فرامرزیان با اشاره به اینکه این دولت با حدود ۴۰۰۰ پروژه ورزشی نیمه تمام درگیر بوده و با سختی‌های فراوان توانسته بیش از ۱۰۰۰ پروژه را طی سه سال گذشته تکمیل کند، افزود: قول داده بودیم که برای شهرستان کازرون یک فضای ورزشی را به اندازه وُسع خودمان احداث کنیم؛ اما در مکان مناسب.

فرامرزیان گفت: امیدوار هستیم که این کلنگ زنی "نمادین" باشد و هر زمانی که مکان مناسب برای تاسیس این پروژه به ما معرفی شد، بلافاصه همکاری خودمان را آغاز خواهیم کرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: مساعدت اولیه برای احداث این مجموعه ورزشی با رایزنی‌های نماینده مردم کازرون در مجلس از سوی وزارت نفت انجام شده است و مابقی اعتبارات مورد نیاز را هم قول داده‌ایم در منابع سال آینده پیش‌بینی کنیم.

فرامرزیان گفت: تلاش ما این است که اعتبارات لازم برای تعمیر و تجهیز سایر مکان‌های ورزشی بلااستفاده در شهرستان کازرون را تامین کنیم. این اعتبارات را در منابع امسال و ابتدای سال آینده در نظر خواهیم گرفت تا مردم شهرستان کازرون بتوانند حداکثر استفاده را از اماکن ورزشی این شهرستان ببرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
بجای اینها یکم به سر و وضع شهر برسند
آخرین اخبار